掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

謝霆鋒:得謝霆鋒先知!王菲最鍾意嘅生果係... #王菲 #謝霆鋒

王菲嘅嘢,有咩係謝霆鋒唔知?想知樂壇天后王菲最鍾意同最唔鍾意食咩生果?問謝霆鋒啦,如果佢肯答嘅話!霆鋒自從和王菲世紀復合後,雖然愛得甜蜜,但更愛得低調 ...




王菲嘅嘢,有咩係謝霆鋒唔知?


想知樂壇天后王菲最鍾意同最唔鍾意食咩生果?問謝霆鋒啦,如果佢肯答嘅話!霆鋒自從和王菲世紀復合後,雖然愛得甜蜜,但更愛得低調,無論傳媒如何軟硬兼施,對於有關佢女友王菲嘅問題,霆鋒一係笑而不答,一係就轉身走人,絕少機會可以拗開佢把「拉鏈嘴」,成功喺佢身上「索」到王菲啲料。


不過日前霆鋒就喺內地節目錄影時「失守」,當主持人失驚無神問:「王菲最喜歡吃的水果是甚麼?」霆鋒突然如食咗「誠實豆沙包」好認真咁答:「橘子。」不過主持人就否定佢話:「是榴槤。」聽到答應係「榴槤」時,唔相信自己會記錯嘅霆鋒,表現得好激動,抗議話:「不可能,她不吃榴槤的。」


主持人見霆鋒咁大反應,就立即唱咗王菲首《紅豆》:「有時候,有時候,寧願選擇留戀(留戀同榴槤讀音相近)不放手。」當他知道被人「玩」後,不但沒有發嬲,且好怕醜咁低頭甜笑,睇到呢幕嘅網民,就留言話霆鋒派閃,叫單身狗酸爆。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!