掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

謝霆鋒:傳謝霆鋒身家逾10億 受益人係佢哋! #謝霆鋒

真係犀利~型男謝霆鋒辦數多多,有自己電影公司、飲食品牌等等,仲參與唔少大陸綜藝節目,忙唔停手,財路多多!而今日就有傳霆鋒近年賺到盆滿缽滿,身家超過40 ...




真係犀利~


型男謝霆鋒辦數多多,有自己電影公司、飲食品牌等等,仲參與唔少大陸綜藝節目,忙唔停手,財路多多!


而今日就有傳霆鋒近年賺到盆滿缽滿,身家超過40億台幣(逾10億港幣),並將財產投放到自己成立嘅基金,受益人係兩個仔Lucas及Quintus。


疫情之下,雖然霆鋒嘅曲奇店生意受嚴重打擊,喺香港嘅門市已全部撤離,不過轉攻網上生意後成功闖出一條血路,網上銷情不跌反升。而最近仲主持內地音樂真人show《我們的樂隊》,唔愁冇工開之餘繼續密密吸金,果然生財有道呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!