掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

【睇褲頭做人】晒自家製梅酒禮物  李司棋唔敢放縱飲食 #李司棋

司棋姐話,疫情下長者唔好出咁多街,她唯有在家飲飲食食,嘆吓梅酒。
【睇褲頭做人】晒自家製梅酒禮物  李司棋唔敢放縱飲食司棋姐話,疫情下長者唔好出咁多街,她唯有在家飲飲食食,嘆吓梅酒。化身「IG達人」嘅李司棋,喺社交平 ...




【睇褲頭做人】晒自家製梅酒禮物  李司棋唔敢放縱飲食

司棋姐話,疫情下長者唔好出咁多街,她唯有在家飲飲食食,嘆吓梅酒。

化身「IG達人」嘅李司棋,喺社交平台上經常有update,分享生活點滴,包括帶住太陽眼鏡喺家中小花園,嘆住自家製嘅冰凍梅酒,悠然自得嘅抗疫生活。見司棋姐身邊放咗兩瓶日本南高梅及宫崎青梅梅酒,一臉滿足,她笑說:「兩瓶梅酒唔係我整嘅,係個好有心,跟咗我10幾年嘅『妹妹』整畀我做母親節禮物,佢去日本買咗啲梅,浸咗一年㗎啦,我有淺嚐過,梅酒真係好香,佢咁乖咁送酒畀我,我梗係要去演吓嘢啦。哈!因為浸多一年會更加出味,所以決定放多年先飲,暫時唔捨得飲佢住。」

 

司棋姐又話,呢段時間喺屋企飲飲食食,但到咁上下年紀,唔可以太放縱,要睇住條褲頭做人:「我要減肥啦,唔可以飲咁多酒」

司棋姐好貪靚,話一把年紀要睇住褲頭做人,一扣唔埋鈕就要減肥。
司棋姐好貪靚,話一把年紀要睇住褲頭做人,一扣唔埋鈕就要減肥。
抗疫期,戴住口罩都要搞笑開心吓。

抗疫期,戴住口罩都要搞笑開心吓。



鍾意就快D Share啦!