掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

馮盈盈:中毒後追求者爭住關心 馮盈盈讚鄭衍峰好 #鄭衍峰 #馮盈盈

知你多人追喇~前港姐馮盈盈在將軍澳電視城出席《bigbigshop感謝祭》記者會,講到她近日在網上自爆中了花毒,暈得一陣陣,她說:「休息咗一日之後已經 ...




知你多人追喇~


前港姐馮盈盈在將軍澳電視城出席《big big shop感謝祭》記者會,講到她近日在網上自爆中了花毒,暈得一陣陣,她說:「休息咗一日之後已經冇大礙,上星期六同戴祖儀經過路邊,見到有棵花好靚就去影相,點知當晚佢就暈陀陀,我就迷迷糊糊,個人又作嘔又頭痛,之後先知我哋掂到嘅係夾竹桃,原來係有劇毒,嚴重嘅可以致命,算係不幸中之大幸,好彩只係掂一掂。」


盈盈指中毒後未有去看醫生,只是多飲水和睡覺休息。問到追求者可有關心她?盈盈笑言:「當然,唔好以為只係得一個追求者,我個市場好大,有網民擔心我說話太大聲驚我冇着落,我依家努力培養緊文靜有氣質一面,大家唔使心急,有好消息會同大家講。(前度醫生男友寶寶有冇慰問?)都有。」


盈盈甩拖後與主播鄭衍峰傳緋聞,問到近期可有約會?她說:「都有同朋友一齊食飯,因為大家工作上有合作。(覺得鄭衍峰點?)佢個人幾好。(有冇機會發展?)依家努力為將來發展,對所有可能性持開放態度。(佢係咪追你?)又唔太覺,我哋都係以好朋友方式相處。做我男朋友要有幽默感同搞笑,除咗佢都有好多朋友符合條件。」有指她最近搬離家獨自居住是為了方便與鄭衍峰相見,她笑說:「搬出嚟住只係想學吓照顧自己,我香閨好細,係一人蝸居,佢亦都冇上過嚟。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!