掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

《降魔的2.0》:馬國明剝剩孖煙囪睇鹹片 AV女主角係佢 #降魔的2.0 #馬國明

終於有得睇啦!藝人馬國明、黃智雯同胡鴻鈞主演嘅劇集《降魔的2.0》今晚首播,馬國明喺劇中繼續係爛撻撻嘅的士司機,既唧暗瘡,又剝剩條孖煙囪睇鹹片,都幾搞 ...




終於有得睇藝人馬國明、黃智雯同胡鴻鈞主演嘅劇集《降魔的2.0》今晚首播,馬國明喺劇中繼續係爛撻撻嘅的士司機,既唧暗瘡,又剝剩條孖煙囪睇鹹片,都幾搞 ...




終於有得睇


藝人馬國明、黃智雯同胡鴻鈞主演嘅劇集《降魔的2.0》 今晚首播,馬國明喺劇中繼續係爛撻撻嘅的士司機,既唧暗瘡,又剝剩條孖煙囪睇鹹片,都幾搞鬼。講到佢嗰隻AV碟嘅女主角「劉佩玥子」,眼利嘅觀眾一定留意到,騷胸晒背露長腿嘅AV女,就係演員劉芷希,好笑就喺馬國明睇睇吓AV女「劉佩玥子」嗰陣,竟然召喚咗真嘅劉佩玥出嚟!


黃智雯喺《降》劇中飾演女醫生,轉頭到下一套劇《十八年後的殺人告白》中,飾演警察嘅佢,竟然喺醫院景出現,以病人Look示人,唔知以為係同一套劇添!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!