掃呢頁CODE去手機

2020年5月5日 星期二

【最港得獎名單】鄺神評「港味濃郁」 邵仲衡︰聞到自己人陣味 #邵仲衡

由《蘋果動新聞》舉辦的「第三屆最港電影大獎」今日公佈賽果,劉俊謙和蔡思韵這對《幻愛》拍檔,擊敗一眾實力派前輩,捧走最港男、女演員獎,亦是繼香港電影評論 ...






由《蘋果動新聞》舉辦的「第三屆最港電影大獎」今日公佈賽果,劉俊謙和蔡思韵這對《幻愛》拍檔,擊敗一眾實力派前輩,捧走最港男、女演員獎,亦是繼香港電影評論學會大獎二人齊封帝后之後,再贏得最佳演員獎。黃綺琳憑《金都》奪得最港導演及評審團最港大獎兩獎;楊曜愷執導、講述長者同志的電影《叔·叔》奪得最港電影。而我最喜愛港片則由麥曦茵的《花椒之味》奪得。

後日將公佈第39屆香港電影金像獎公佈得獎名單,「最港電影大獎」或可視為金像獎的前哨戰。最港評審之一邵仲衡認為得獎名單實至名歸,非常貼題,他說︰「我最喜歡《金都》同埋《花椒之味》嗰種香港味道,唔知係咪咁啱,都係女導演。電影出嚟個種touch同製作方式,味道滲出嚟好細膩。最緊要中間睇到啲新嘅方向,就係我哋香港人做返啲香港人都鍾意嘅題材,人哋先會喜歡同鍾意我哋。我就聞到嗰陣自己人『啱食』嘅味,相信香港傳統電影文化一定可以傳承落去,唔會係地球表面消失。」

評審鄺俊宇認為賽果非常合理,得獎的幾部電影都「港味濃郁」。對於新人抬頭,他認為是好現象:「我覺得今年係香港情懷嘅回歸,喺舊年嘅夏天到而家,『我係香港人』嘅認同越嚟越強。我諗今年的確係一個好特別嘅一年,亦都希望能夠做到新舊交替。」

問到可擔心疫情過後,會因社會運動而影響電影業,鄺神認為情況剛剛相反:「正正係呢個運動,令我哋對呢個城市、呢片土地嘅歸屬感更加強。所以如果有類似嘅題目,我相信係反而更多人入場睇。」他又笑說可能將來有個「金色電影圈」(黃色電影有點不雅):「即係有自己人撐自己人嘅感覺,我都係期待嘅。」

提到電影從業員,在這段時期手停口停,問鄺神認為政府可有做得不足?他說:「喺對上一次我喺立法會嘅場合都追問過,發現電影創意行業喺呢次抗疫防疫基金係近咪零受惠,政府喺以往有關嘅資助或推動都非常之少。」他以韓國電影為例,證明電影是一種軟實力,是向外宣揚城市的良策,奈何政府沒有當一回事。鄺神說:「政府能夠做到嘅嘢當然係政策上去推動啦。喺未來嘅時間,我喺立法會會繼續努力去跟進。」

另外,評審杜緻朗自言《金都》是個人最港心水,她說︰「好地道嘅題材,希望未來見到多啲香港文化特色融入創意。新人得獎是一件好事,男女主導演都是新人,見到行業比以往更接受新人。兩位最港男女我亦寄於期望,希望之後見到他們能在每個角色盡情發揮。」

「第三屆最港電影大獎」完整得獎名單:

最港電影 

《叔·叔》

最港導演

黃綺琳《金都》

最港男演員

劉俊謙《幻愛》

最港女演員

蔡思韵《幻愛》

評審團最港大獎(由評審揀選)

《金都》黃綺琳

我最喜愛港片(由網民揀選)

《花椒之味》麥曦茵

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

《金都》被多位評判讚港味十足,已定於6月11日上映。(網上圖片)


《叔·叔》(網上圖片)


《花椒之味》被評港味十足。(網上圖片)


《幻愛》(網上圖片)



鍾意就快D Share啦!