網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月14日 星期四

鄧佩儀:《降魔的2.0》鄧佩儀激吻胡鴻鈞 咀到數唔清幾次! #胡鴻鈞 #鄧佩儀 #降魔的2.0

啜啜啜!藝人鄧佩儀(Gloria)出席無綫劇集《降魔的2.0》宣傳,透露劇中應付大量動作戲之餘,與胡鴻鈞亦有浪漫愛情線,當中還有激咀戲份,是入行以來最 ...




啜啜啜!


藝人鄧佩儀(Gloria)出席無綫劇集《降魔的2.0》宣傳,透露劇中應付大量動作戲之餘,與胡鴻鈞亦有浪漫愛情線,當中還有激咀戲份,是入行以來最激的一次,她說:「韓劇所有情節都有齊,拍第一場時會有啲尷尬,但之後大家都好專業。(咀好多次?)因為要就位,都數唔到到有幾多次。」


對於劇中演其「孿生細佬」的麥凱程被指因參與社會運動,結果遭無綫暫停所有工作,連《降》劇宣傳也未能出席,Gloria表示不知情:「我開頭以為佢因為疫情,喺外國返唔到嚟。(關心一吓佢?)會send message,都幾驚訝。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!