網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月14日 星期四

張栢芝:栢芝細仔似足混血兒 英籍好友再成生父嫌疑人 #張栢芝

小王子一頭金髮,似足混血兒。藝人張栢芝日前幫二仔Quintus(謝振南)慶生,相中有大仔Lucas(謝振軒),而栢芝就手抱細仔「小王子」張禮承(Mar ...




小王子一頭金髮,似足混血兒。


藝人張栢芝日前幫二仔Quintus(謝振南)慶生,相中有大仔Lucas(謝振軒),而栢芝就手抱細仔「小王子」張禮承(Marcus),一家四口溫馨合照,一如既往,栢芝將細仔的面部用公仔遮住,以免其容貌曝光,但就沒有遮蓋頭髮,照片中小王子一頭金色頭髮引起關注,網友就猜測小王子的生父很有可能是外國人,而最大嫌疑人就是栢芝的緋聞男友Leo。


Leo是一名英國籍的工程師,多次現身在栢芝的社交網中,但栢芝從來都沒有承認與Leo是情侶關係,兩人只是好朋友關係,但上年小王子一歲生日該名英籍工程師都有份出席,關係撲朔迷離。


小王子自出生後,生父身份一向成謎,栢芝自與霆鋒離婚後多次晒出與Leo嘅合照,另有指Leo喺新加坡擔任工程師,同時亦是栢芝的英文老師。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!