網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月14日 星期四

海洋公園面臨倒閉! 「海洋公園執咗起乜好」網民創意合集 網民:熊貓今次真係要做food panda啦

海洋公園面臨倒閉! 「海洋公園執咗起乜好」網民創意合集  網民:熊貓今次真係要做food panda啦
日前海洋公園因武漢肺炎(新冠肺炎)疫情肆虐,考慮到訪客及員工安全,決定喺1月27日時宣布暫停開放,重開日子日另行通告。不過日前海洋公園就自爆出現營運危 ...




日前海洋公園武漢肺炎(新冠肺炎)疫情肆虐,考慮到訪客及員工安全,決定喺1月27日時宣布暫停開放,重開日子日另行通告。不過日前海洋公園就自爆出現營運危機,隨時會喺6月就要倒閉嚇到香港政府即時宣布撥款54億元救亡!不過好多網民就熱烈討論「海洋公園執咗起乜好?」,到底對呢塊咁有歷史嘅土地,大家有咩創意用途呢?即刻睇睇!

撰文:海月|圖片來源:Facebook



海洋公園面臨倒閉!網民:今次真係可以,安心做food panda啦 「海洋公園執咗起乜好」網民創意合集

#時事新聞台】如果無疫情,海洋公園有係會有生機?

年初海洋公園喺1月時曾尋求政府撥款過100億元,希望推動全新發展計劃。

不過隨武漢肺炎(新冠肺炎)疫情全球肆虐,海洋公園亦被逼閉園超過3個月,而營運資金亦將於6月底用盡,只餘剩清盤倒閉之路。今次政府決定撥逾54億元救亡,將尋求立法會財委會儘快通過撥款。

不過相對注資,唔少網民更熱衷討論「如果海洋公園真係倒閉,啲土地點用好?」。大家又點睇呢?

【#時事新聞台】如果無疫情,海洋公園有係會有生機?

網民創意留言:

起樓系:





腦補系:





其他娛樂設施:





同場加映

郭富城與百位舞者酷熱天氣下為慈善勁舞

郭富城現貴為「天王」及「影帝」級人馬,眼見最近因受肺炎疫情關係而沒有工作,一眾手停口停的舞者及電影幕後基層,郭富城即捐出數十萬元,為本地舞蹈員及電影幕後基層工作者,一解燃眉之急,還效法「歌神」許冠傑聯同鄭丹瑞合作在在尖沙咀海港城首度舉行網上直播演唱會《郭富城鼓舞·動起來Online Concert 2020》為兩業界籌款,共渡難關。



郭富城

《郭富城鼓舞·動起來Online Concert 2020》宣傳海報


郭富城

郭富城與眾舞者綵排時的相片
郭富城

郭富城為演唱會綵排時的相片(相片來源:鄭丹瑞IG)


郭富城

郭富城為演唱會綵排時的相片(相片來源:鄭丹瑞IG)


郭富城

郭富城為演唱會綵排時的相片(相片來源:鄭丹瑞IG)


郭富城

郭富城為演唱會綵排時的相片(相片來源:鄭丹瑞IG)


在天氣接近攝氏30度高溫,郭富城率近百位的本地舞蹈員在尖沙咀海港城,又唱又跳,雖然只有短短一小時,但郭富城與眾Dancer絕無欺場,幾乎一口氣連唱出12首經典歌曲,畫面相當精彩。

郭富城

郭富城與百位舞者為慈善不惜在攝氏30度高溫下勁歌熱舞


郭富城

郭富城雖然已年屆54,但依然型過人

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!