網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月14日 星期四

馬國明:傳同唐詩詠閃婚!馬國明:由佢自己公布啦 #唐詩詠 #馬國明

馬國明被傳同唐詩詠閃婚。藝人馬國明出席無綫劇集《降魔的2.0》宣傳,透露近日忙於為新劇《BB大晒》開工,大讚劇中女兒相當可愛,平日亦有買定零食入廠氹她 ...




馬國明被傳同唐詩詠閃婚。


藝人馬國明出席無綫劇集《降魔的2.0》宣傳,透露近日忙於為新劇《BB大晒》開工,大讚劇中女兒相當可愛,平日亦有買定零食入廠氹她。對於緋聞女友兼契妹唐詩詠,近日於社交網預告將送禮物給亡母,引來網友們猜測是閃婚,馬國明對此笑說:「其實我真係唔知,都唔關我事,呢排忙緊開廠,冇時間聯絡,佢嘅消息都係由佢自己公布啦,相信到時候佢自然會交代咩事,其實最近同《鐵馬尋橋》群組都冇乜聯絡,大家各有各忙,早幾日詩詠生日都仲未得閒同佢食飯,希望之後有時間大家出嚟聚一聚」


談到《降》劇演員麥凱程被指因去年參與社會運動被捕,結果遭無綫暫停所有工作,馬國明表示:「我唔知呀!其實劇入面同佢唔算好多對手戲,多數都係群戲,本身亦唔係咁清楚佢嘅私生活。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!