網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月21日 星期四

【「驚訊」死後重生】王喜嘲對家做法愚蠢 透露做節目初衷:要令犯法嘅人唔舒服 #王喜

電視節目有好多種,有一種會以嬉笑怒罵和諷刺時弊方式去探討時事,環觀所有文明社會中都有相類似的節目,皆因要該地方要擁有言論自由,當權者亦要有接受批評的氣 ...






電視節目有好多種,有一種會以嬉笑怒罵和諷刺時弊方式去探討時事,環觀所有文明社會中都有相類似的節目,皆因要該地方要擁有言論自由,當權者亦要有接受批評的氣度,缺一不可。可惜原本同樣擁有這些自由的香港,自跟深圳河以北接軌後,非但一點一滴地失去我們引以為傲的優點,當權者的心也一步步地變得玻璃化,再容不下任何批評、反對和揶揄的聲音。

已經有31年歷史的港台節目《頭條新聞》,最近因其中一個環節「驚方訊息」 主持人王喜,打扮揶揄警察是廢物,除遭受警務處長鄧炳強親自投訴外,連商務及經濟發展局和通訊局亦雙管齊下,終於完成歷史任務,成功令本身已傷痕累累的港台,宣布完成本季頭條新聞後暫停製作,及即時停播「驚方訊息」環節。

【令克警知大家知佢哋做錯事】

對於今次政府全面出手打壓港台,王喜今日傍晚在旺角接受《蘋果》訪問時,認為港台節目的製作和風格都無改變,變的只是現在的環境和制度。但今次強行將「驚訊」拉下馬的舉動,相信是預期之外吧?王喜表示節目初衷就是要讓犯法的人不安樂:「由開始創作到造型服裝都係要令做錯嘢同犯咗法嘅人唔舒服,呢個係原意,如果做出嚟係舒服嘅,我做嚟做乜?」

是的,現在小市民面對當權的人仗著一副「你吹我唔脹」的態度,除了揶揄還可以點?王喜亦認同現實是相當無助:「我哋冇辦法用法律,冇一個機構可以幫我哋將犯咗法嘅香港警察繩之於法,只能夠用呢啲嬉笑怒罵,又唔會干犯罪行嘅形式,去令佢哋知道,我哋知道佢哋做錯事。」

既然事已至此,當權的用甚麼理由去終止節目已經不重要,但偏偏用上洋洋19頁紙細數他們的「罪狀」,王喜稱此行為是「擺門」:「佢哋嘅目的就係要cut咗個節目,一定要做啲嘢令佢哋老闆覺得佢哋有做嘢,於是先有呢19頁紙。」

【將節目趕出安全圈】

較早前王喜在自己的專頁直播中,公布新一輯「驚方訊息」會移師到杜汶澤「喱騷」繼續,意味「忠勇毅」仍會每星期和網民見面,王喜預告接下來「忠勇毅」會有更大發揮,而且全靠對家助攻:「你將節目留喺港台,仲可以受到一系列條約規管,而家將佢趕出呢個咁乾淨嘅安全圈,去到一個更寬鬆、更貼近言論同新聞自由世界,仲要交畀杜汶澤同王喜?」

不過王喜強調節目往後繼續會以事實為根據,娛樂性會更高,但卻有點點遺憾:「係PPRB(警察公共關係科)郭嘉銓點樣再代鄧炳強寫信畀邊個?寫俾杜汶澤?你覺得杜汶澤會點?以前港台收到呢封信都要認真去應對,以後唔通寄畀杜生或者寄畀我?」

【設備完善犯罪集團】

直播中的王喜呼籲輔警和正接受訓練的學警要考慮清楚,是否真的要加入警隊,而且在過往斥責警隊時特別肉緊,全因王喜深知他們的恐怖:「要槍有槍、要人有人、要錢有錢、要權有權,係設備周全嘅犯罪集團,佢哋無所不能,如果我唔去警惕大家仲有邊個去警惕?」

面對各式暴力,無力感籠罩下,香港人問得最多的是「可以點?」,王喜首先認為香港人過了多年太平盛世,缺少了對邪惡的警惕,對壞蛋的防範。於是「可以點?」王喜說出四個大字:「不要送頭,點解我要用嬉笑怒罵嘅方式?就係唔好去干犯任何即時畀拘捕嘅罪行,命仔得一條,手腳係得咁多,又唔係四腳蛇,斷咗唔會生返出嚟,唔好吓吓攞個身出嚟去搏命。」

事實上已經有不少人平白地犧牲,王喜說:「好多人甘願犧牲咗,然後發覺流嘅血唔會令到胡作非為嘅人改變,反而仲變本加厲,所以唔應該再用呢種投資,要善用成本。」除非有一個翻天覆地改變,為大家帶來契機,王喜續說:「當然呢啲改變唔會來自我哋七百萬人,可能會來自更大的權力,對世界更有影響嘅組織機構,咁先有機會為香港帶來改變,先有機會嘗試去爭取過去呢段日子入面失去嘅嘢。」所以這段日子雖然難捱,但懇請謹記如王喜所言「不要送頭」!

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

採訪:曹家誠

攝影:陳慧安

採訪:曹家誠 攝影:陳慧安


王喜透露當初做「驚方訊息」,就是要讓犯法的人不安樂。


王喜坦言因為沒有辦法用法律,只能夠用嬉笑怒罵,去令壞人知道,大家都知道他們做錯事。


王喜坦言「驚訊」今次被拖下馬,反而去了一個更自由的地方。


他提醒港人不要白白犧牲。


對於斥責警隊時特別肉緊,王喜直指他們是設備周全的犯罪集團。



鍾意就快D Share啦!