網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月6日 星期六

高海寧:合照變獨照!高海寧狠刪鄧智偉直認情已逝 #鄧智偉 #高海寧

高Ling終於開腔!無綫咪神高海寧(高Ling)與音樂才子鄧智偉拍拖多年,日前二人爆出早於去年1月已經分手,鄧智偉更自揭受到在夜總會結識的沈小姐滋擾, ...




高Ling終於開腔!


無綫咪神高海寧(高Ling)與音樂才子鄧智偉拍拖多年,日前二人爆出早於去年1月已經分手,鄧智偉更自揭受到在夜總會結識的沈小姐滋擾,累及高Ling、家人與朋友!事後高Ling避談分手一事,只表示與鄧智偉一直係好朋友關係,而呢日佢就喺社交網上載一張黑白照,並留言直指情已逝:「從來感情事都是低調處理,而今天只想為早已逝去的輕輕劃上句點,對於感情,我是一個執著(着)的人,快樂的,留在心裏成為美好記憶,悲傷的,這是成長的養份,轉身是明白、是遺憾,駐足於美好,願各自安好。」


而早前被女友朱智賢背叛偷食人夫黎振燁嘅好友謝東閔隨即留言為佢打氣,另有網友留意到該照片中有人正餵高Ling進食,疑似將原圖中嘅「男主角」鄧智偉刪走,由二人合照變成一人獨照。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!