網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月6日 星期六

晒黑色超跑  Man爆周杰倫預告下周出新歌 #周杰倫

周杰倫被讚「超跑男神」。
晒黑色超跑 Man爆周杰倫預告下周出新歌周杰倫被讚「超跑男神」。半夜都唔瞓嘅周杰倫(周董)今日凌晨喺IG出Po,相中留鬚,Man爆嘅周董一身黑色裝扮同 ...




晒黑色超跑  Man爆周杰倫預告下周出新歌

周杰倫被讚「超跑男神」。

半夜都唔瞓嘅周杰倫(周董)今日凌晨喺IG出Po,相中留鬚,Man爆嘅周董一身黑色裝扮同暗黑色超跑齊齊曝光,畫面襯到絕!並預告「下禮拜有新歌聽了!」一眾粉絲即興奮留言話等咗4年,相當期待,簡直感動得想哭,叫他不要食言,又追問新歌同跑車可有關連?

 

唔少粉絲即大讚他係「超跑男神」、「好帥的車及更帥的人」、「人比車帥」,仲有網民被翹埋雙手嘅周杰倫壯臂及胸肌吸引住,連教練都忍唔住留言話:「我的注意力都集中在哥的手臂!」搞到周董唔好意思謙稱只係燈光關係!最搞笑係Fans見周董半夜都唔瞓覺,說他是不用睡覺夜貓子,亦有好言相向叫他快些去睡,因為黑眼圈要跑出來了。

愛車的周董不時分享收藏嘅靚車。
愛車的周董不時分享收藏嘅靚車。
周杰倫參與謝霆鋒的鋒味節目。

周杰倫參與謝霆鋒的鋒味節目。


周杰倫家庭事業兩得意。

周杰倫家庭事業兩得意。



鍾意就快D Share啦!