掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

劉佩玥:劉佩玥感情有煩惱 黃智雯升呢戀愛專家 #劉佩玥 #黃智雯

好好感情喎!藝人黃智雯與劉佩玥為無綫劇集《降魔的2.0》大結局宣傳。黃智雯指與劉佩玥今次合作可謂相逢恨晚,兩人一拍即合,沒有隔膜。劉佩玥說:「我哋第一 ...




好好感情喎!


藝人黃智雯與劉佩玥為無綫劇集《降魔的2.0》大結局宣傳。黃智雯指與劉佩玥今次合作可謂相逢恨晚,兩人一拍即合,沒有隔膜。劉佩玥說:「我哋第一日開工就係去拍嘉年華,我玩得好開心,佢係一個可以傾心事嘅姐姐。」


問到兩人拍攝時可有烏龍事?劉佩玥笑說:「有次唔記得帶劇本然後問黃智雯借,但係佢攞咗另一集劇本畀我,黃智雯真係好可愛。」黃智雯則指劉佩玥開工時會不時找她傾訴感情及私人問題,好像變成了愛情專家。劇集即將大結局,黃智雯大感不捨,又爆料指故事已構思第三輯,但能否成事則要看編劇。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!