掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

【過百萬人追捧】《喱騷》杜汶澤托賴王喜加盟︰貫徹捍衛言論自由 #杜汶澤 #王喜

(FB圖片/資料圖片)杜汶澤今日在FB公告,旗下喱騷網頁的followers人數,突破一百萬人。他豪言話「每七個香港人,就有一個follow喱騷fb專 ...




(FB圖片/資料圖片)


杜汶澤今日在FB公告,旗下喱騷網頁的followers人數,突破一百萬人。他豪言話「每七個香港人,就有一個 follow 喱騷fb專頁......」同時揚言支持喱騷即是支持自己。阿澤慶祝破百萬之餘,不忘揶揄大陸靠留言「搵食」的五毛人士:「喺呢個言論自由被打壓到體無完膚嘅香港,本台會繼續嬉笑怒罵,繼續為五毛創造更多就業機會、製作高質低俗嘅節目畀大家!多謝你哋!」

阿澤今日接受《蘋果》訪問時話要多謝台前幕後同事,他說︰「多謝同事,因為佢哋好努力,好畀心機做。當然要多謝我啲拍檔盧覓雪、Chantale(貝依霖),佢哋都功不可抹。短期之內followers係突然有標升,相信同王喜有關,多謝王喜又唔會介意我哋個台,只不過係區區一個小網台同我哋合作。我哋會繼續一貫嬉笑怒罵方針,不畏強權、捍衛言論自由。」

王喜原本為港台《頭條新聞》主持《驚訊》環節,不過被通訊局裁定有污衊及辱警成份而被逼腰斬。王喜連同《驚訊》「過檔」杜汶澤的網台節目《杜汶澤喱騷》,上星期五《驚訊》播出第一集,王喜繼續以「忠__勇毅」身份主持,片尾不忘寸爆「後數SIR」。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

王喜過檔《喱騷》主持《驚訊》。(短片截圖)


《驚訊》的重要道具垃圾桶。(短片截圖)


阿澤在FB公告喱騷過百萬追捧。(FB圖片)



鍾意就快D Share啦!