掃呢頁CODE去手機

2020年6月3日 星期三

袁偉豪:周柏豪雞鴨不分!袁偉豪情傷靠翠如開解 #周柏豪 #袁偉豪 #黃翠如

《兩個小生去Camping》尋日播出第二集。由周柏豪與袁偉豪(Ben)兩個好兄弟主持的《兩個小生去Camping》,在最新一集中,兩個型男一齊推車仔去 ...




《兩個小生去Camping》尋日播出第二集。


由周柏豪與袁偉豪(Ben)兩個好兄弟主持的《兩個小生去Camping》,在最新一集中,兩個型男一齊推車仔去街巿買餸,柏豪雞鴨不分,將鴨當雞,非常搞笑。


之後他們由買餸車仔轉揸大型越野車上山露營,兩人大顯廚藝,柏豪負責烤雞,Ben負責整漢堡包,Ben稱試過拍劇攰到想喊,在車中呆坐半小時平復情緒,兩人重看《使徒行者2》時,Ben想起拍攝期間剛回復單身,要忙搬屋及買傢俬又拍緊劇,用工作來麻醉自己,幸得拍檔黃翠如日日開解自己。至於剛為人父的柏豪就有女萬事足,他表示:「見到個女好神奇,願意為佢做所有嘢,見到個女對我笑,就係完成咗當日目標。」


Ben問到若有日女兒話要帶男友回家,他會如何反應,柏豪相當樂觀:「我OK,好過佢話我去男友屋企瞓,唔返嚟兩日,我仲可以scan吓個男仔。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!