掃呢頁CODE去手機

2020年7月15日 星期三

【黑開有條路】莊思明揸電單車應驗血光之災 手臂有7吋長血痕 #莊思明

互聯網圖片莊思明黑開有條路,繼早前拍劇在外景小巴上被盜偷手袋後,今日她在社交網貼傷手相,留言:「之前俾人偷咗個袋就當破財擋災,今次因為自己遴迍,揸電單 ...




互聯網圖片


莊思明黑開有條路,繼早前拍劇在外景小巴上被盜偷手袋後,今日她在社交網貼傷手相,留言:「之前俾人偷咗個袋就當破財擋災,今次因為自己遴迍,揸電單車時一時疏忽跌落嚟,搞到擦傷就當應驗咗個血光之災,好彩只係皮外傷,大家放心,我冇事!我相信我好快就行運啦,因為咩衰嘢都過哂,yeah!」

相中的她扁晒嘴,左手臂有條約7吋長血痕,皮都磨損了,黃建東、蔚雨芯、許亦妮、岑潔儀等都留言安慰,吳嘉儀更叮囑她:「早日康復,記得定時洗傷口,戒豉油呀,咁就靚靚埋口。」雖然未知這張相是否男友楊明操刀拍攝,但楊明就暫未有蒲頭留言呵女友,似乎反應慢半拍。

去年8月,莊思明曾在社交網上載電單車相,留言:「一直都好想學電單車,最近終於的起心肝去學,希望可以一take past啦,我要做女版華Dee。」9月又貼學電單車短片,寫道:「明天就要考強制試啦,好緊張呀,希望可以順利pass大家一齊祝我好運小明,加油! #條片係第一日上堂錄嘅 #當時有d雞手鴨腳 #希望一takepass 」並鳴謝江嘉敏拍攝,原來兩女一齊學做女騎士,江嘉敏都在社交網晒相並留言:「認真明白了甚麼叫做台上1分鐘,台下10年功!考電單車的時間確實是只有一分鐘,不過已經學了兩個月!希望我合格吧!」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

上年學電單車。(互聯網圖片)


炒電單車傷手。(互聯網圖片)


莊思明自嘲第一次上堂雞手鴨腳。(互聯網短片截圖)



鍾意就快D Share啦!