掃呢頁CODE去手機

2020年7月15日 星期三

Aka趙慧珊:【狗咬人事件簿】被葉璇愛犬襲擊 女星7處撕裂 #Aka #葉璇

有時啲嘢真係話嚟就嚟!Aka(趙慧珊)@SuperGirls慘遭流浪狗場嘅狗狗咬傷,嘴唇縫咗9針,令人心痛!而過往都有唔少圈中人曾經被小動物咬傷!無綫 ...




有時啲嘢真係話嚟就嚟!


Aka(趙慧珊)@Super Girls慘遭流浪狗場嘅狗狗咬傷,嘴唇縫咗9針,令人心痛!而過往都有唔少圈中人曾經被小動物咬傷!


無綫藝人姚子羚多年前收養咗隻被遺棄嘅唐狗「通仔」,2016年佢被咬傷,臉有6、7個疤痕,搞到差啲毀容,最後要停工一年休養!不過佢冇因為咁棄養,繼續當「通仔」係仔咁湊,喺無綫頒獎禮攞獎時,仲喊晒口咁話依然好愛「通仔」,仲繼續呼籲大家支持領養!


去年2月,張松枝仔仔喺長洲被狼狗咬傷手㬹,張松枝透露當時狗主好似當冇事發生,連一句道歉都冇,所以立即報警,但最後漁農自然護理署就一宗動物襲擊事件向佢回信,表示因「證據不足」而未能作出起訴。


組合草蜢嘅蘇志威多年前被家中飼養嘅高加索犬咬傷手,不過佢冇怪責愛犬,只係話自己喺唔適當嘅時候行近佢,令狗狗喺自然反應下咬咗佢一啖!


不過講到最恐怖,相信係2015年大陸女星李依曉,被葉璇所收養嘅阿拉斯加雪橇犬「多寶」咬傷,導致李依曉左後腦勺、耳朵7處撕裂,縫了超過20針,更因此整容5次。而事後葉璇向對方送上十幾萬元人民幣補品,李依曉之後表示沒有責怪及埋怨,但兩人之後對簿公堂,經過2年訴訟,葉璇獲判勝訴!雖然發生嚴重悲劇,但李依曉復出後狀態大勇,拍過《扶搖》、《知否知否應是綠肥紅瘦》等大熱劇。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!