掃呢頁CODE去手機

2020年7月15日 星期三

Aka趙慧珊:隨時毀容!畀狗咬面成手血 Aka嘴唇縫9針 #Aka

睇見都痛…組合SuperGirls成員Aka(趙慧珊)一向好有愛心,仲去埋流浪狗場幫手,不過尋日就不幸發生血案!Aka透露搬物資到流浪狗場,第2次同狗 ...




睇見都痛…


組合Super Girls成員Aka(趙慧珊)一向好有愛心,仲去埋流浪狗場幫手,不過尋日就不幸發生血案!


Aka透露搬物資到流浪狗場,第2次同狗狗見面,佢哋都走出嚟歡迎佢,點知:「當我蹲下摸其中一隻狗狗時,頭30秒都好開心,但突然半秒間,狗狗張口撲我臉咬了一下,嗰下好痛,我用手掩着嘴,成手是血,我不敢想像我的嘴還在不在,又或是咬爛到甚麼形狀…」佢不斷喊同問點算,自言危機處理感極低:「拿了鏡照,就是血,腦裏一片空白…」朋友立即送佢去醫院,媽媽、妹妹及妹夫都有同行。最後縫咗9針,打咗破傷風傷針,要安排打瘋狗針!而佢就上載咗張傷痕照,見佢上唇有明顯傷口,唔少圈中人包括謝安琪、周柏豪、林欣彤及一班隊友都安慰佢,叫佢小心護理傷口,祝佢早日康復!


雖然係咁,但Aka都仲識講笑話:「眼睛好像仲恐怖,因為哭太耐,腫到雞蛋咁😅」又話會好好學習如何跟狗狗好好相處,又溫馨提示大家:「不是自己養嘅狗狗,牠們可能不明白你的動態,所以要小心!」佢最後叫大家唔使擔心,會好好休息!


Aka接受東網訪問,對於畀狗咬,佢就話:「謝謝大家關心,尋晚都成晚瞓唔到,最擔心是破相,依家個嘴分2層縫針,所以主要是媽媽煲了粥水同飲管飲,好多朋友慰問覺得好多愛,所以感恩,依家郁到佢先痛,仲係好腫,醫生話2隻抗生素一齊食,一星期可拆線。」問有冇工作要改動?佢話:「暫時Hold左Events,但因禁聚令,都有可能Delay,希望可以快點好番,因月尾有個廣告硬照拍攝,但我對自己有信心,因為我成日做運動。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!