掃呢頁CODE去手機

2021年2月10日 星期三

朱慧敏:做好老婆餵飽老公!朱慧敏被「催生」等時機到 #朱慧敏

藝人朱慧敏(Queenie)上月下嫁心臟科權威陳良貴(Jason),正式成為幸福人妻。兩夫妻婚後首次孖住接受訪問,向東網讀者提早拜年,祝願大家身體健康 ...




藝人朱慧敏(Queenie)上月下嫁心臟科權威陳良貴(Jason),正式成為幸福人妻。兩夫妻婚後首次孖住接受訪問,向東網讀者提早拜年,祝願大家身體健康!Queenie第一年以陳太身份派雙封利是,她透露希望其中一封印有自己姓氏的利是封:「我問Jason可唔可以畀我派一封姓朱,一封姓陳,我想保留作為朱小姐嘅身份,只係多咗一重身份,就係陳家新抱、陳太太。佢就話冇所謂,可能佢屋企喺外國長大,思想好Open-minded,所以好多事都好包容我。」


問到現時造人大計進度,Jason表示:「本身結咗婚都想有1、2年2人世界去旅行,但唔反對有小朋友,順其自然。」Queenie則坦言經常被人「催生」,但仍堅持按照自己的節奏:「我以前計劃好多嘢,但時機未啱就未啱,我18歲以為自己25歲結婚,但命運冥冥中自有主宰。所以生BB呢,唔好被年齡限制,時機到,上天就會送呢份禮物。起碼依家我身體檢查,醫生話我啲女性機能仲係廿幾歲。」


新婚兩個星期,平日多數由她下廚,而其拿手菜式是番茄炒蛋,她說:「我好珍惜佢雙手,畢竟佢做手術時間好長,佢從來冇要求我煮,但我想佢返屋企好好休息。佢每次畀嘅反應令我好有滿足感,更加有動力,一滴汁都唔漏。」Jason即在旁附和狂冧老婆:「我真係鍾意食,愈簡單愈好。」


近日夫妻檔頻頻做直播交流身心健康資訊,Jason預先分享新春有「營」貼士!


賀年食品對身體好大負荷?


J:一般椰汁糕、糖冬瓜賀年食品糖分好高,有機會增加心血管疾病風險。所以我建議食得,但注意分量,依家有新潮嘅禮盒可以代替,放果仁、無鹽嘅腰果,又健康又可以招呼客人。


捱夜玩通宵好傷身?


J:玩通宵一定好開心,我自己唔反對。但第二晚咪瞓番多啲,每晚都通宵會影響生理時鐘,所以間唔中一、兩晚盡興,尤其依家疫情驚呢樣驚個樣,大家都精神緊張,放鬆吓自己,何樂而不為。


場地:龍華酒店
攝影:Yau Photography
裙:Yi Ming
髮型:James Lee @ Saloon

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!