掃呢頁CODE去手機

2021年2月10日 星期三

張惠雅:【可憐暴瘦】Regen晒7年前舊照懷緬 令人睇見心痛 #Regen #張惠雅

前組合HotCha成員張惠雅(Regen)身體狀況令人擔心,早前佢晒出一張皮包骨照,得番84磅,已嚇親唔少粉絲,之後更發表過「暴斃論」,真係我見猶憐。 ...




前組合HotCha成員張惠雅(Regen)身體狀況令人擔心,早前佢晒出一張皮包骨照,得番84磅,已嚇親唔少粉絲,之後更發表過「暴斃論」,真係我見猶憐。Regen自己可能都唔想搞成咁,佢喺社交網上載一張7年前去尼泊爾嘅相,雖然冇化妝,但係面珠有肉精神飽滿,最緊要係佢仲識得笑,對比番依家,真係令人痛心!


好多網民都留言叫佢加油,將不快事拋諸腦後,希望佢可以重拾以前嘅光彩,如果疫情緩和,就去吓旅行,重遊尼泊爾都係一個好選擇。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!