掃呢頁CODE去手機

2022年1月26日 星期三

周勵淇(前名:周麗淇):周勵淇講明爆疫期間唔再佗B:依家有會抑鬱! #周勵淇 #周麗淇

藝人林家棟和周勵淇擔任港台多媒體節目《新時代奮鬥者》藝訓班導師,今日(25日)出席記者會,因為第5波疫情嚴峻,記招採用zoom舉行。活動上身為校長的倪 ...






藝人林家棟和周勵淇擔任港台多媒體節目《新時代奮鬥者》藝訓班導師,今日(25日)出席記者會,因為第5波疫情嚴峻,記招採用zoom舉行。活動上身為校長的倪秉郎送4份法寶給導師們,分別掃把、大間尺、摺櫈及雞毛掃,寓意給學員去蕪存菁,助他們在演藝圈發光發熱。


周勵淇透露現年1歲多的兒子,學校要求用Zoom上課,令她好頭痕,因兒子未用過手機,不想他太快接觸電子產品,故寧願不上,自己也是首次用Zoom開記招,笑言:「遲啲會唔會用Zoom拍戲?」問到待兒子長大點,會否讓兒子參加選秀或培藝訓班?她說:「有廣告搵佢拍我都推咗,18歲前媽咪有監護權,要保護佢,唔畀佢出鏡,18歲前會阻止,如果佢真係想再考慮。」但覺得兒子有遺傳她表演欲,可能疫情下留在家時間多,學了她的古靈精怪。她佗兒子時正值是疫情爆發,揚言不想再試多次:「今年一定唔會再生,睇吓出年,我驚依家有會抑鬱。」


家棟自謙只是客席導師,將入行多年心得壓縮分享給學員,他最重視學員操守,介意工作時用手機,今日回想起自己30年前面試戲情景。家棟透露會在學員中揀角,看有否可造之材。問到對金像獎可有信心?他說:「唔敢講,今年有10幾套好勁揪嘅戲,觀眾鍾意就得,唔會問自己有冇機會,知嗰個係神。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!