掃呢頁CODE去手機

2022年1月26日 星期三

傳港台禁播歌曲C AllStar指了解中 許廷鏗:對我嚟講冇咩大分別 #C AllStar #許廷鏗

電台舉辦的頒獎禮均講求歌曲播放率,釗峰表示有留意團歌在各大電台的表現:「有歌曲喺電台播得好好,我哋都好appreciate。以港台為例,上年都有兩首冠 ...






電台舉辦的頒獎禮均講求歌曲播放率,釗峰表示有留意團歌在各大電台的表現:「有歌曲喺電台播得好好,我哋都好appreciate。以港台為例,上年都有兩首冠軍歌,分別係《集合吧!地球保衛隊》同《留下來的人》,以往都參與港台頒獎禮好多次,喺新人階段都好支持我哋,所以暫時都唔信呢個情況住。」至於會否出席《香港金曲頒獎典禮》,他們就指要等公司先了解及安排。

Alfred則表示從朋友的訊息和相片中得知「被禁播」傳聞,不過現階段未能證實消息:「就算係真,對我嚟講冇咩大分別。自己一直有個諗法,尤其自組公司後就更加強烈,歌手需要平台,平台一樣需要歌手。唯一可以主動去做就係繼續做好自己作品,希望可以有唔同平台播放,相信樂迷眼光會留意到,亦會自己去發掘。所以我冇咩擔心,希望我啲朋友安心。」

他續指之後亦會了解一下事情:「又唔係情感瓜葛、恩恩怨怨嘅事,我同唔同平台嘅關係咁多年,可以睇下我做過幾多個港台大使,呢樣係唔會改變。」Alfred說歌手亦有被動的時候,可以做的就是盡力做好自己的音樂:「都有見到佢哋嘅少少回應,話on音樂本質,咁我都係focus自己音樂本質,一日未收到官方通知唔使send歌過去,我都係會照send,呢樣係不變,作為歌手,盡自己能力就得。」

(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!