掃呢頁CODE去手機

2022年1月26日 星期三

【闔家辣】梁詠琪演喜劇沒偶像包袱 君如:令觀眾開心是一個使命 #吳君如 #梁詠琪

▲吳君如與梁詠琪接受許文軒訪問。日前吳君如及梁詠琪(Gigi)作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談合 ...




吳君如與梁詠琪接受許文軒訪問。



日前吳君如及梁詠琪(Gigi)作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談合作拍攝電影《闔家辣》感受。

吳君如直言選角方面有激烈討論:「揀一個好嘅喜劇演員會令喜劇電影事半功倍,首先自己都係一張牌,覺得個劇本好貼地,所以我自己做埋演員同埋監製。而今次有個媽媽角色,覺得Gigi好適合,一來佢拍過好多喜劇,二來年紀又好啱,哈哈哈!」

然後君如續稱:「其實第一日俾劇本Gigi,都同佢講如果你唔想做媽媽我立即收返劇本,當飲餐茶無數。因為我以女演員,靚女角度去諗,有好多女演員未必接受有咁大個仔,我以前都因為咁樣嘅關係推過好多部戲!」

最新影片推介:肥仔+193專訪

被逼當喜劇演員

君如更直言當年被逼走喜劇路線:「唔夠同期演員靚,本身唔想做喜劇,我係焗住做,呢條路係好難行,攞獎又唔到你,觀眾覺得你冇演技,淨係聽到你把聲,聽到呢啲說話會唔開心,慢慢諗諗吓會覺得如果可以引大家笑,令到觀眾肯俾錢入場睇戲,呢個係一個使命,我條路係咁樣行出嚟!(而家會唔會好大滿足感?)可以我更加想做愛情片女主角 無奈年紀已經大,不過可以拍黃昏戀!」

而Gigi表示拍攝喜劇需要有喜感:「覺得自己一半一半,有時需要人哋Push下,初初入行冇乜包袱,拍咗幾部喜劇,但慢慢做咗歌手,可能個偶像包袱大咗,會覺得做喜劇困難,依家少咗偶像包袱,放輕鬆心態,又好似覺得容易咗!」

適應疫情生活

電影講述疫情期間發生的事,二人直言拍攝時有共鳴,君如說:「我係2020年3月第一批要戴手帶嘅人,當時我坐唔到飛機返香港,就係爭6個鐘頭,就要14日隔離。」

疫情期間,君如最深刻是被女兒逼去Staycation:「心諗我屋企好似仲靚過間酒店,同埋覺得乾淨啲,每次去Staycation抹廁所抹得好辛苦,住嗰兩晚搞到好攰,不過佢哋好開心。其實疫情之下自己最開心嘅係一早起身見到個女用Zoom,我多咗時間見佢,可以抱下佢攬下佢,補償以前太忙好少見佢嘅時間。」

君如又指:「我呢兩年仲考咗兩級鋼琴,本身係陪個女咪一齊練琴,只不過之前冇時間去考,依家有機會,仲要疫情期間唔使對住考官考試,只係拍一條一Take過嘅片就得,如果有考官我驚我會有壓力,最後我緊緊合格,依家我諗住跳級!」

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!