掃呢頁CODE去手機

2022年1月26日 星期三

林凱恩:不斷尋求突破!林凱恩成功轉型變輕熟女 #林凱恩

林凱恩由《愛回家》的鄰家女孩漸漸銳變成輕熟女生,近期連拍多劇不斷尋求突破,放低乖乖女形象,她說:「自己都覺得冇咁細路女。」受無綫力棒的2015年港姐林 ...






林凱恩由《愛回家》的鄰家女孩漸漸銳變成輕熟女生,近期連拍多劇不斷尋求突破,放低乖乖女形象,她說:「自己都覺得冇咁細路女。」


受無綫力棒的2015年港姐林凱恩(Iris)憑住處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「譚育英」成功入屋,「Bonnie」成為觀眾身邊的鄰家女孩。入行6年的她由青澀小女孩銳變為輕熟女生,角色上磨鍊亦愈來愈多,由大學生演到《換命真相》的富二代,近期在《隱形戰隊》中更突破扮演染上不良嗜好的角色,她說:「Bonnie有好多係我嘅性格,其他角色好似賦予我挑戰機會,好似《換》康仲琪可以扮大人,比較女仔啲,撇開咗乖乖女嘅感覺。開工初時都要慢慢適應,搵到個重心。」


經過數年處境劇的密集式訓練,她亦步入轉型期拍攝正劇階段,尋求角色上的新突破,林凱恩說:「一直乜嘢戲路都想挑戰,但要時間去磨練,自己都覺得有少少成長咗、沉穩咗,冇咁細路女,心態上開始覺得人哋個女、大學生嘅角色做唔到。」思想亦催成熟的她說:「依家會諗多啲,唔係淨係諗打扮靚唔靚,點Keep Fit愈嚟愈瘦,自己想行舒服嘅路線,希望由自己開始感染到人開心,唔使刻意去營造。」


台慶頒獎禮剛過去,成長了的她對獎項反而看得沒有那麼重,她說:「早年聽到自己有提名,係傻咗咁喺度喊,開心到喊咗幾日。依家係著重自己有冇進步,出街啲觀眾好似隔離屋個女咁叫我Bonnie,贏咗呢啲已經好開心。」


場地:Pier 1929

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!