掃呢頁CODE去手機

2022年1月26日 星期三

鐵拳英雄|王君馨穿高踭鞋拍打戲導致腳趾變形:我覺得好值得! #王君馨 #鐵拳英雄

Grace在劇中不斷使出絕招「十二路譚腿」大展強勁一字馬踢腿,獲網民大讚動作優美,又比其他演員利落得多,她回想當時除了在公司受訓兩個星期之外,自己亦有 ...






Grace在劇中不斷使出絕招「十二路譚腿」大展強勁一字馬踢腿,獲網民大讚動作優美,又比其他演員利落得多,她回想當時除了在公司受訓兩個星期之外,自己亦有出去找其他老師學習,甚至乎自行搬一個名為「阿Bob」的人形模型回家練習,日日練習踢腰、踢頭、踢胸和踢頸踢得準。

作為舞者Grace向來出名筋骨軟,但她覺得單單是筋骨軟對於打功夫都不足夠:「打功夫要睇反應,人哋出招先去擋再出招,好需要兩個人夾一個啱嘅節奏同速度,但個難度就係同唔同人要重新一次學習一個新嘅節奏、力度同敏銳度,有啲人速度好快,我覺得同男仔打會舒服啲,因為會就住我少少,女仔方面未必咁識就力!」

有不少觀眾會將《鐵拳英雄》中的安娜與六年前《城寨英雄》中的花曼作比較,這兩個角色既同樣是打女又活在同一個年代,Grace坦言自己只能盡力嘗試去演繹出兩個不一樣的感覺:「我特登盡量演到兩個感覺唔同少少,花曼係再冷啲再性感啲,係一個睇清楚先至行動嘅人,安娜就冇嗰種風情萬種、經歷好多嘅感覺,而係young(年輕)啲、fresh(幼嫩)啲、好勝啲同上進啲。同埋花曼當時幾孤單成日一個人,同牙佬(袁偉豪)、展鵬、定欣等(有支線),今次安娜就多啲線,熱鬧啲!」

Grace亦表示,今次的打鬥戲份比起《城寨英雄》多很多,體力消耗都至少都多出一倍:「呢套再辛苦啲,好多都係我一個打十幾個,例如有兩場貨倉戲、同埋啱啱殺死金家個仔嗰場戲都冇替身,雖然《城寨英雄》都冇用替身,但反而冇咁需要體力,因為踢腿需要好多energy(體力),比起上次攰起碼一倍。」

因為拍打戲時要長期穿尖頭高踭鞋,Grace表示因此腳趾變形需要經常接受治療:「打功夫好需要腳趾抓住地下,但冇辦法啲腳趾會squish together(擠在一起),所以每幾日就要睇物理治療,嗰時我都睇得好密,但我都覺得呢啲係我好值得嘅受傷嚟,我鍾意用好多時間去努力揣摸角色,令觀眾有另眼相看嘅感覺,希望安娜都係一個大家會記得嘅角色!」

觀看更多王君馨在《鐵拳英雄》中的精湛演出:

(《鐵拳英雄》影片截圖)


(《鐵拳英雄》影片截圖)


(《鐵拳英雄》影片截圖)


(《鐵拳英雄》影片截圖)


(Instagram:@gwgurlie86)


(Instagram:@gwgurlie86)


(Instagram:@gwgurlie86)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!