掃呢頁CODE去手機

2022年5月20日 星期五

聲夢傳奇2|「折骨Ben」胞妹趙頌宜偶像徐小鳳:屋企人係咁播 #徐小鳳 #聲夢 #聲夢傳奇

無綫歌唱選秀節目《聲夢傳奇2》昨日(19/5)於將軍澳邵氏影城舉行記者會。參賽者之一有「翻版林君蓮」之稱的趙頌宜(Maggie),近日被網民起底指她是 ...




無綫歌唱選秀節目《聲夢傳奇2》昨日(19/5)於將軍澳邵氏影城舉行記者會。參賽者之一有「翻版林君蓮」之稱的趙頌宜(Maggie),近日被網民起底指她是《全民造星III》冠軍「折骨Ben」趙祥誠的胞妹。Maggie表示:「其實我都有請教佢喺台上面嘅表演同點做訪問,因為佢有相關嘅經驗,而佢亦知我好怕醜,佢叫我多啲學講嘢嘅技巧,咁所以變咗而家都會多咗同屋人講多咗嘢。(鍾意聽邊位歌星嘅歌曲?)我鍾意聽張學友同徐小鳳嘅歌,因為我返學嘅時候屋企人會係咁播,所以聽慣咗,到時可能都會揀佢啲歌唱。」

大合照。(陳順禎攝)


星級導師。(陳順禎攝)


Maggie承認《全民造星III》冠軍「折骨Ben」趙祥誠是她的親哥哥。(陳順禎攝)


Maggie承認《全民造星III》冠軍「折骨Ben」趙祥誠是她的親哥哥。(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!