掃呢頁CODE去手機

2022年5月20日 星期五

《星級煮意》:星級煮意︱鄧月平教整懶人魚 瞇埋眼都煮得好好食 #鄧月平

繽FUN星網新一輯煮食節目《星級煮意》,繼續有4歲就入廚的鄧月平(Larine)為大家炮製家常菜。今集她示範一道快靚正的「懶人魚」,Larine笑言這 ...






繽FUN星網新一輯煮食節目《星級煮意》,繼續有4歲就入廚的鄧月平(Larine)為大家炮製家常菜。今集她示範一道快靚正的「懶人魚」,Larine笑言這道菜超級簡單,觀眾就算瞇埋眼都可以煮得好好味。


材料方面,先將鯇魚洗乾淨,再用鹽及生粉醃好備用,之後把葱切段,把薑切片放一旁,再用蒜蓉豆豉醬、豆豉加半碗水拌成醬汁。材料準備好後,將鑊煮熱後加油,放入薑片及葱,再加入已醃好的鯇魚,之後就可以將醬汁淋在上面,蓋好鑊蓋,大約炆8分鐘,之後落鼓油以及生粉水收一收汁就完成。Larine指醬汁味道夠鮮夠濃,就算不用新鮮魚,改用冰鮮魚例如急凍䱽魚或黃魚也可以。想睇清楚這道「懶人魚」的做法,就要快啲去片喇!


場地:Nutzen

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!