掃呢頁CODE去手機

2022年5月20日 星期五

黎淑賢:緊急入院︱黎淑賢抱貓入廚遭襲擊 血光四濺釀意外 #黎淑賢

前亞姐黎淑賢(Bonnie)愛貓如命,又有一個幸福美滿家庭,今日本身就係520浪漫日子,點知佢凌晨就上載多張受傷照,見佢手、腳、耳後滿布恐怖血痕,真係 ...






前亞姐黎淑賢(Bonnie)愛貓如命,又有一個幸福美滿家庭,今日本身就係520浪漫日子,點知佢凌晨就上載多張受傷照,見佢手、腳、耳後滿布恐怖血痕,真係睇到人心慌慌!原來佢被家中豹貓「Moser」襲擊,更還原意外,指本身佢見Moser咁可愛跟佢入廚房,佢就一手抱住愛貓,原來貓貓好怕鑿冰聲音,一聽到聲就變得勁驚恐,跟住就失控襲擊主人,搞到Bonnie全身體無完膚,難得係佢咁都冇嬲,不過就要急急入醫院去治療呢啲「520愛的烙印」。


佢續表示因為流血不止而要去醫院,佢自己心口傷口最深,又要打破傷風針,不過就慶幸自己唔使聯針,多個傷口都好好包紮就可以返屋企。之後佢又晒出今次去醫院嘅費用,忽然就唔見咗2千幾蚊,不過破財擋災,冇事就好。


豹貓本身係受保護野生動物,根據香港法例,捕捉或管有任何受保護嘅本地野生動物或其部分,必須預先向漁護署申請特別許可證。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!