掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405] 連播三劇 美棋 BB羊年唔輸得 美棋 BB,黃美棋,MF,




女神都要拜神!美棋 BB每年都會到文武廟拜神,佢話上年工作收入都唔錯,所以新年期間稍有空閒即去還神。

爆 Like王

連播三劇 美棋 BB羊年唔輸得

港視開台 3個月,劇集因欠宣傳收視大跌,《選戰》同《來生》又玩完。為咗救亡,港視決定用人氣最旺嘅美棋 BB搶收視,剛剛播完《我阿媽係黑玫瑰》之後,緊接上場的仍然有美棋 BB的《第二人生》和《導火新聞線》,之前播種期,羊年開始收成

黃美棋亦趁住新年期間,走到上環文武廟還神,除咗多謝神明庇佑外,仲話新年願望係結婚、生仔、做打女,一個人有 3個願望唔算貪心啫!

首次同影后惠英紅合作,美棋 BB話最好開埋電影版,等佢打到夠喎!《蘋果日報》圖片

F:《 FACE》 棋:黃美棋

F:呢 3套劇同以往嘅角色有冇分別?

棋:一知道《黑玫瑰》有惠英紅做阿媽已經好興奮,影后喎!其實緊張嘅,驚自己做得唔好!屋企戲份多,會大家傾吓點樣做得到一家人嘅氣氛呢,我哋要熟絡咗至去演。《第二人生》演趙學而年輕版,有場戲講我飲醉之後同後生版劉浩龍發生咗關係,生咗個 B,有啲親密戲囉,不過冇床戲嘅!《導火新聞線》我又係結咗婚有個 B,個 B係陰陽人嚟,我覺得幾得意,大家冇諗過美棋會做阿媽嘅角色囉!

F:仲有冇童星包袱?

棋:我唔覺得㗎!高度係( 160cm),哈哈哈!年紀同心智都唔係㗎!我鍾意做打女嗰啲,因為我好鍾意睇英雄電影,女警、臥底呀,又想做吓壞人,黑社會大家姐呀!因為我外型有好大嘅限制,所以從來冇人搵我做。

美棋 BB原來係神婆一名,廟內所有神明都要逐一參拜,更會跪拜而且口中念念有詞。

F:點解嚟文武廟還神?

棋:上兩年試咗唔同嘅嘢都幾得意,譬如做商場騷唱吓歌咁,細個做童星嗰時一定冇呢啲機會,但我好唔擅長唱歌,把聲唔靚!(見你跳埋舞喎!)唉!嗰啲,等自己冇咁緊張咋,每次都好緊張,自己天資唔好,五音不全,一定唔會做歌手。近排有個願望,希望《黑玫瑰》拍到電影版,網上好多人留言話想睇 25集足本版,咁不如嚟個電影版啦。你俾多啲打戲我啦,我好鬼恨喺大廈個頂度企喺度幾鬼威呀! Batman、 Superman都係咁樣咋,望住成個香港,幾威!

有傳美棋同有線主播鍾健威拍拖近一年,但美棋 BB否認,仲話𠵱家好恨拍拖,婚後想做生仔婆,咁鍾健威點諗先?《忽然 1周》圖片

F:恨唔恨拍拖結婚?

棋:好恨結婚㗎!我好想 30歲前結到婚生 BB㗎!我想生兩至三個,本身我想生三個,因為我有一個哥哥、一個家姐,有乜嘢事可以搵阿哥,傾心事可以搵家姐喎;阿哥搵唔到呢個妹可以搵第二個妹喎;做家姐又可以搵阿哥幫手,又可以搵阿妹笨喎,幾開心!但嗰日同媽咪傾偈,佢勸咗我好耐,唔好生三個啦,生兩個老公最緊要孝順、對我好呢啲老土嘢唔好大我太多,我唔鍾意靚仔㗎,佢咁靚仔會唔會好多女仔圍住佢?好冇安全感。

鍾意就快D Share啦!