掃呢頁CODE去手機

2016年2月25日 星期四

黃秋生開齋 衞詩雅做慰安婦 [壹週刊 - 1355] __,秋生,衞詩,詩雅,黃秋生,M1,

娛樂偵訊黃秋生開齋 衞詩雅做慰安婦黃秋生「被絕跡」內地影壇已經一年,自嘲是特約演員的他,索性專心搞舞台劇、開班教做戲,間中接拍冇大陸市場的獨立製作,餓唔死!最近又開齋,跟門下學生衞詩雅(Michelle)合作邱禮濤執導新片《失眠》。上週三(二月十七日)下午五時,在戲中要做慰安婦被虐姦的衞詩雅,與助手到中環HMV買影碟,為即將要飛到馬來西亞埋位做定功課,同老師黃秋生做對手,衞詩雅豈敢怠慢。分飾兩角首 ...


娛樂偵訊

黃秋生開齋 衞詩雅做慰安婦

黃秋生「被絕跡」內地影壇已經一年,自嘲是特約演員的他,索性專心搞舞台劇、開班教做戲,間中接拍冇大陸市場的獨立製作,餓唔死!最近又開齋,跟門下學生衞詩雅( Michelle)合作邱禮濤執導新片《失眠》。

上週三(二月十七日)下午五時,在戲中要做慰安婦被虐姦的衞詩雅,與助手到中環 HMV買影碟,為即將要飛到馬來西亞埋位做定功課,同老師黃秋生做對手,衞詩雅豈敢怠慢。

分飾兩角

首次師徒拍住上,衞詩雅難免緊張。

「 Michelle一直都好恨同師傅合作,秋生話去到馬來西亞埋位時,會邊拍邊教佢嘢,所以 Michelle都好緊張!其實佢拍戲一向唔錫身,今次做慰安婦,要俾林家棟虐姦,但佢話呢啲唔係最大挑戰,反而要一人分飾兩角做對孖妹最難,所以佢呢排係咁狂煲影碟,睇吓有冇嘢可以參考吓。」知情者說。

17/2 5:00pm

Michelle與助手在中環 HMV的 cafe睇雜誌研究髮型。

難得與師傅秋生及前輩林家棟合作, Michelle很重視今次的演出,所以四出找參考影碟,做足功課。

揀了幾隻可以用作參考的西片影碟後, Michelle便埋單離開。

林家棟曾與秋生合作過電影《 A1頭條》,一直希望與他再合作,今次終於得償所願。

冇戲開的日子,秋生拍了無綫劇集《梟雄》,除贏盡口碑,還奪得視帝,大顯他的演戲功架。

「被絕跡」影壇一年的秋生,去年只客串演出兩部電影,其中一部是《 12金鴨》。

冇人敢用

至於黃秋生,「被絕跡」內地後,去年只客串過電影《 12金鴨》及《熱血男人幫》。

「而家啲戲絕大部分合拍片,就算內地單位冇明文講明封殺,但好多人都自我審查,唔敢用佢!今次套《失眠》係自己公司英皇開嘅,亦有部分係馬來西亞資金,題材方面都唔可以入內地,所以冇影響。

「戲中秋生係個為咗保護家人,被迫喺日本佔領香港日子,一個喺慰安所翻譯員,喺當時嚟講,就係漢奸。」知情者說。

今年三十一歲的 Michelle,與拍拖兩年多的圈外男友感情穩定,男友不是富二代,二人更會手拖手搭港鐵,享受平凡的拍拖樂趣。《蘋果日報》圖片

由英皇投資的《暗色天堂》,將於三月上映, Michelle在戲內飾演教友,並跟張學友及林嘉欣有多場對手戲,跟兩位好戲之人合作,令她獲益良多。

早前, Michelle參加內地真人騷節目,其間發生意外墮入冰河,並昏迷了一陣。之後她上載雙腿多處瘀傷的相片,看得令人心痛。

主力在影壇發展的 Michelle,多次作出大膽演出,在電影《前度》中半裸與陳偉霆肉搏一幕,令人留下深刻印象。

各出奇招

秋生門下的蔡思貝得恩師推薦,可以有機會拍到影帝張家輝,繼而被提名金像獎女新人,有辦你睇,門下學生為搏秋生垂青,爭相施展渾身解數。同樣跟過秋生學戲的衞詩雅,冇做多餘動作,照樣被欽點做女一,令唔少人眼紅。

趙碩之 又攬又嘴

趙碩之唔只主動,仲好有腦!睇報導知道秋生攞完視帝想攞埋奧斯卡,專登整個奧斯卡獎送俾對方,夠晒貼心。

顏子菲 埋身鍊骨

顏子菲雖然冇趙碩之咁醒,不過就好識拿捏男人心態,埋身錬骨,一樣有力。

轉戰大馬

佔中期間發聲,黃秋生惹來「封殺」之禍外, 14年發出政治言論而被大陸全面封殺的杜汶澤,亦沒有守株待兔,反而積極衝出香港,轉戰東南亞,與當地導演鄭建國合組 Dream Moon電影公司,開拓馬來西亞的電影市場。另外,杜汶澤去年自導自演的馬來西亞 2016賀歲片《開飯》後,再接再厲構思開拍一部有關跳舞的新片,暫名《跳老舞》,影片同樣會在大馬拍攝。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!