掃呢頁CODE去手機

2016年4月28日 星期四

吳忠義拖女友 中環肉麻遊 [壹週刊 - 1364] __,吳忠義,M1,

女友細心check單,吳忠義個巨腩好礙眼囉!同你吟一吟吳忠義拖女友 中環肉麻遊俾《壹》仔撕破愛妻假面具的吳忠義,同小三Summer玩完,即轉擒任職全球最大職業社交網站的亞太區地區客戶經理BethChim,兩人於酒吧公然舌戰,呢對加埋成百歲的戀人,持續熱戀的狀態。4月16日下午3時,有愛情滋潤的吳忠義凸晒腩,同女友互相攬腰現身中環,行去德己立街的Watson'sWine,逗留咗十分鐘,就已經捧住兩袋 ...


女友細心 check單,吳忠義個巨腩好礙眼囉!

同你吟一吟

吳忠義拖女友 中環肉麻遊

俾《壹》仔撕破愛妻假面具的吳忠義,同小三 Summer玩完,即轉擒任職全球最大職業社交網站的亞太區地區客戶經理 Beth Chim,兩人於酒吧公然舌戰,呢對加埋成百歲的戀人,持續熱戀的狀態。

4月 16日下午 3時,有愛情滋潤的吳忠義凸晒腩,同女友互相攬腰現身中環,行去德己立街的 Watson's Wine,逗留咗十分鐘,就已經捧住兩袋走人,臨走前 Beth仲好細心,在門口 check晒單至走!

放電

大熱天時,當街等的士, Beth完全唔介意頭貼膊,你睇吳忠義幾冧!

攬腰

兩人攬住行,黐纏到呢!

送飛吻

情人眼裡無途人, Beth陶醉地向吳忠義所乘的士送飛吻,真心睇到有啲打冷震!

兩個繼續糖黐豆,行去 Adidas睇女裝瑜伽服,沿途雞啄唔斷,傾多過睇,白撞一輪無收穫,吳忠義拖住女友去置地商場門口排隊等的士,進擊的 Beth持續發功,小鳥依人,氹到吳忠義笑到見牙唔見眼,男方上車後, Beth完全不理一街等車的乘客,對住坐上的士嘅吳宗義肉緊飛吻,肉麻到震,難怪拍咗拖幾個月都 keep住恩愛

在 Watson's逗留短短 10分鐘,吳忠義滿載而歸,挽住兩袋酒離開。

兩人雞啄唔斷,不時笑到見牙唔見眼。

司馬燕在生,吳忠義扮演的好老公、好父親角色入木三分,呃晒所有人。

今年 1月於中環舌戰 Beth,吳忠義事後大方承認戀情。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!