掃呢頁CODE去手機

2016年4月28日 星期四

【不斷更新】黎明承認今晚個唱取消:萬二分對唔住 __,黎明,

食物環境衞生署發言人今日表示,由於在4月28日至5月7日於中環龍和道海濱活動空間舉行嘅「黎明Leon30thAnniversaryRandomLoveSongs4Dinlive2016」演唱會,因主辦單位因為未能遵辦有關消防安全規定,故食環署唔可以發出臨時公眾娛樂場所牌照。黎明旗下嘅AMusic向傳媒發聲明,承認今晚個唱取消。全文如下:「因牌照事宜,未能如期舉行[即時發佈]2016年4月28日黎明 ...




其他影片:>>






食物環境衞生署發言人今日表示,由於在4月28日至5月7日於中環龍和道海濱活動空間舉行嘅「黎明Leon 30th Anniversary Random Love Songs 4D in live 2016」演唱會,因主辦單位因為未能遵辦有關消防安全規定,故食環署唔可以發出臨時公眾娛樂場所牌照。黎明旗下嘅 AMusic向傳媒發聲明,承認今晚個唱取消。全文如下:「因牌照事宜,未能如期舉行[即時發佈]2016年4月28日 黎明(Leon)本於今晚開始舉行一連8場由『黎明Leon 30th Anniversary Random Love Songs 4D in live 2016』演唱會,現由於牌照事宜,未能如期於今天晚上舉行首場演唱會。已購買門票的觀眾,詳情請留意官方Facebook,稍後將會公佈最新安排。令一眾歌迷失望,深感抱歉。如有造成不便,敬請原諒。AMusic 仝人」此外黎明又於fb拍片,宣佈今晚頭場演唱會取消,佢留言:「對不起!各位買了門票的朋友!一萬句!都不能補償你們支持我的心靈!我們會盡最大努力去搶救!再通知大家!」喺片中佢又表示:「對唔住所有觀眾所有朋友,因為我哋今日個演唱會係要取消,原因係食環署唔批,因為消防條例話我地嘅布料雖然係防火料,但唔係英國認可嘅規條,所以我哋盡快解決所有善後工作,睇下有咩可以改變嘅,有機會扭轉嘅方法我哋會盡量嘗試,咁請排緊隊嘅朋友返屋企,係度為大家帶來咁多唔方便嘅地方,我只能夠講好對唔住!萬二分對唔住。」黎明方才現身會場,手執大聲公分別於正門及側邊鐵絲網向fans道歉:「好對唔住,睇下點樣安排第二日啦,退飛或者點樣……我哋會盡量於24小時解決答案,希望可以再搵個安全嘅方案,喺度講聲 咁多位…」此時好多fans大叫「Leon!」有fans聞言激動不已,甚至失聲痛哭。

黎明喺fb宣佈今晚頭彭concert取消 Leon話因為防火布料問題
Leon雙手合十同fans道歉

鍾意就快D Share啦!