掃呢頁CODE去手機

2016年4月28日 星期四

打出愛火花 郭思琳溝掂有米 Matthew [壹週刊 - 1364] __,郭思琳,M1,

同男友Matthew拍拖半年,二人不時公開放閃。同你吟一吟打出愛火花 郭思琳溝掂有米Matthew曾經同崔建邦傳過緋聞的郭思琳,最近有份參與ViuTV真人騷《G-1格鬥會》,平時斯斯文文嘅郭思琳,喺擂台上真係打到拳拳到肉㗎,同對手仲打出真火,成班女搞出超多是非。雖然郭思琳打到遍體鱗傷,但係都有得着,佢因為學打拳識咗個同樣打MMA嘅有米另一半,佢男友叫Matthew,本身係會計師,平時仲有打開MMA ...


同男友 Matthew拍拖半年,二人不時公開放閃。

同你吟一吟

打出愛火花 郭思琳溝掂有米 Matthew

曾經同崔建邦傳過緋聞的郭思琳,最近有份參與 ViuTV真人騷《 G-1格鬥會》,平時斯斯文文嘅郭思琳,喺擂台上真係打到拳拳到肉㗎,同對手仲打出真火,成班女搞出超多是非。

雖然郭思琳打到遍體鱗傷,但係都有得着,佢因為學打拳識咗個同樣打 MMA嘅有米另一半,佢男友叫 Matthew,本身係會計師,平時仲有打開 MMA,郭思琳要參加比賽,於是搵原本只係朋友關係嘅 Matthew過兩招,點知打打吓打到撻着埋。問到郭思琳係咪拍拖,佢都好大方承認:「我哋係溝通得唔錯嘅,而家有共同興趣,話題係多咗!」

郭思琳因學拳而認識同樣打 MMA嘅 Matthew。

成班女仔因為 ViuTV真人騷《 G-1格鬥會》搞出唔少是非。

Matthew仲經常陪女友周圍食周圍玩。

擁有健碩身材, Matthew正職是會計師。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!