掃呢頁CODE去手機

2016年5月5日 星期四

肥苟明撬百億湯珈鋮 姊妹朱璇反目 [壹週刊 - 1365] __,肥苟,朱璇,苟芸慧,M1,

探熱針肥苟明撬百億湯珈鋮 姊妹朱璇反目09年華裔小姐冠軍苟芸慧,緋聞不絕,繼早前被傳搭上「清洪契仔」餐廳老闆巫翊鳴後,雖然苟姑娘例牌否認,但有鋪癮識有米男的苟姑娘,個幾月前趁朱璇開工拍電影,偷偷搶食其家族資產過百億湯臣集團副主席湯珈鋮。明撬好姊妹男友,朱璇跟苟姑娘亦唔再扮friend,反面。戰鬥格識上流人近日減磅有成績的苟姑娘,變得戰鬥格頻頻出席社交圈,除有指明冧擁有多間餐廳的清洪契仔巫翊鳴外,進 ...


探熱針

肥苟明撬百億湯珈鋮 姊妹朱璇反目



09年華裔小姐冠軍苟芸慧,緋聞不絕,繼早前被傳搭上「清洪契仔」餐廳老闆巫翊鳴後,雖然苟姑娘例牌否認,但有鋪癮識有米男的苟姑娘,個幾月前趁朱璇開工拍電影,偷偷搶食其家族資產過百億湯臣集團副主席湯珈鋮。明撬好姊妹男友,朱璇跟苟姑娘亦唔再扮 friend,反面。

戰鬥格識上流人

近日減磅有成績的苟姑娘,變得戰鬥格頻頻出席社交圈,除有指明冧擁有多間餐廳的清洪契仔巫翊鳴外,進取的她,早前被發現𥄫中湯臣集團副主席湯珈鋮,雖然苟姑娘全部否認,不過三十有三擺明急住搵好人家,未有放棄任何機會,趁好姊妹朱璇拍電影《使徒行者》要開工,約湯珈鋮出街。

「苟姑娘不嬲同朱璇一班華裔小姐都有來往,李亞男同佢兩個都好熟,所以成日約埋出嚟食飯傾偈,兩個女仔嘅屋企人都喺外地,所以特別投契。朱璇同湯珈鋮( Albert)拍咗拖成五年,好少會出現姊妹飯局,不過有次苟姑娘專登叫佢帶埋男友出嚟,朱璇就搞咗一次飯局,大方介紹俾佢識。食飯時,苟姑娘趁朱璇行開,就問 Albert攞電話號碼。」知情者說。

朱璇雖與靚仔富二代湯珈鋮秘戀五年,但圈中唔少人知情,包括女方好姊妹陳爽。 11年中二人拍拖初期,亦不避嫌結伴睇五月天演唱會。

朱璇與苟姑娘同是選華姐出身,亦是冠軍人馬,本來分外投緣。

去年李亞男結婚,朱璇與苟姑娘一起興奮送嫁。

吼準機會介入

據了解,一直未有行動的苟芸慧,個幾月前,得悉朱璇要為電影《使徒行者》開工,趁機約湯珈鋮單獨見面。

「女仔做主動,男人又點會抗拒?何況係靚女添! Albert同苟姑娘見過面,最後梗係俾朱璇知道,佢嬲得好緊要,因為苟姑娘同啲閨密講,話自己唔係溝 Albert,只不過想透過佢,識多啲有錢人,希望可以搵到個啱嘅拍拖。朱璇覺得佢唔單止想撬自己男友,仲要利用埋男友去識其他人,覺得苟姑娘好離譜。」知情者說。

朱璇演出的角色,大部分都是風騷姣精,如在前年出街的《情越海岸線》除衫勾引張國強,但現實她對愛情卻頗專一,與湯珈鋮低調拍拖 5年。

為討好未來奶奶「一代俠女」徐楓,朱璇近日轉投邵氏拍電影,更走打女路線。她對上一次作品是《張保仔》,飾海盜首領。

為仔反面後,苟姑娘竟先下手為強取消 follow朱璇的 ig,但朱璇卻仍然保留。

奶奶政策

得來不易,為保護跟湯珈鋮四年情,朱璇一直小心謹慎,本來被無綫力捧,最初在《愛•回家》飾演馬壯女友的她,由於反應好,戲份不斷加重,但因男友媽咪前影星「一代俠女」徐楓不想她太高調,朱璇亦聽話,放棄大好機會。

「朱璇為咗配合男友一家低調作風,佢突然以廣東話唔好為由唔做《愛•回家》,之後就減少拍劇,早前索性轉去邵氏拍電影,仲講明要行打女路線,佢呢一招氹得未來奶奶好開心,事關 Albert媽咪以前扮女俠攞過影后,佢都係投其所好。呢一年, Albert媽咪已經接受咗佢,仲向朱璇放晒口風,話遲啲時機成熟可以公開感情。」知情者說。

明撬好姊妹男友,朱璇亦擺明唔妥,跟苟姑娘斷絕來往冇見面一個月,不過最特別係,心虛的苟姑娘竟然先出招,取消關注對方的 ig,反而朱璇繼續保留。

33歲的湯珈鋮,是已故湯臣集團主席湯君年及台灣息影女星徐楓(右)幼子。少時曾患抑鬱症及有自閉傾向的湯, 17歲時從美國留學返港,向爸爸自薦入公司幫手,並借了母親 100萬做本投資,僅半年間便獲利 40萬,翌年被委任為最年輕公司董事。

04年湯父因病過世,母親當上主席,湯珈鋮負責香港所有業務,而胞兄湯子嘉則留守上海。短短兩年間他帶領公司由市值 15億攀升至 29億,成為一時佳話。他亦參與多項公益活動,包括「百仁基金」,係真正筍盤。

朱璇乃 08年華姐冠軍,當年她娘味十足,亦被爆曾在酒樓當過知客。而她在法國留學時更隨便踎街煲煙,有型到咁?

朋友夫好味啲!

近年坊間成日話「女多男少」,搞到啲女仔成日爭食。又咁啱得咁蹺,圈中都時有發生友儕間爭仔問題,究竟係男人矜貴咗?還是女人變猴擒?

陳瀅、劉佩玥、何猷亨

去年 4月賭王四房公子何猷亨被拍得凌晨時分送消夜到中環,探開緊工的劉佩玥班,親密關係斷正。但轉個頭猷亨竟情歸劉佩玥的老友陳瀅,女方更進駐四太旗下物業君臨天下,可幸兩姊妹仍然好 friend。

龍小菌、蝦頭、邵子風

未脫罩的龍小菌,做網絡歌手時已跟經理人邵子風相戀,一直是行內公開的秘密。但到 14年尾同門兼好姊妹的蝦頭楊詩敏介入,失戀的龍小菌一度出走台灣散心,今日他們周不時三人行,龍小菌真係夠大方。

翁嘉穗、李明慧、鄔友正

李明慧 97年當選港姐亞軍後,即撻着七海化工集團主席鄔友正,翌年六月女方更單方面宣布婚訊。點知兩個月唔夠,鄔友正卻搭上李明慧好友、同屆冠軍翁嘉穗,被命名為「鄔公奇案」。現時鄔、翁二人家庭美滿並育有兩子。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!