掃呢頁CODE去手機

2016年5月5日 星期四

黎明個唱開得成 舒淇中環 Hea行唔去睇 [壹週刊 - 1365] __,黎明,舒淇,M1,

娛樂偵訊黎明個唱開得成 舒淇中環Hea行唔去睇黎明在香港首創4D演唱會,因為用了中國製帳篷,過唔到消防處,搞到第一場要臨時取消,好彩坎坷過後有騷開。由於今次事件引起全城關注,反而更吸引人要去睇騷朝聖,一睹「危機處理」高手黎明嘅風采,搞到核心內圍同核心外圍都逼爆人,場面墟冚!不過,凡事總有例外,曾經同黎明拍拖七年,最後被飛的舒淇,對於舊愛幾乎開唔到騷,就表現得唔多關心,上週六(四月三十日)舒淇現身中 ...


娛樂偵訊

黎明個唱開得成 舒淇中環 Hea行唔去睇

黎明在香港首創 4D演唱會,因為用了中國製帳篷,過唔到消防處,搞到第一場要臨時取消,好彩坎坷過後有騷開。由於今次事件引起全城關注,反而更吸引人要去睇騷朝聖,一睹「危機處理」高手黎明嘅風采,搞到核心內圍同核心外圍都逼爆人,場面墟冚!

不過,凡事總有例外,曾經同黎明拍拖七年,最後被飛的舒淇,對於舊愛幾乎開唔到騷,就表現得唔多關心,上週六(四月三十日)舒淇現身中環 Hea行,就算只係距離場地核心內圍只有八百米,她都唔去捧 Leon場,問到 Leon的事她都扮聽唔到!

群星朝聖

有驚無險,黎明( Leon) 4D演唱會最終都開得成,仲吸引唔少明星入場朝聖,好似廿年前同 Leon傳過緋聞的李嘉欣就拖住老公許晉亨睇第一場,而曾經講過從來冇買過三大天王(黎明、劉德華及郭富城)唱片的陳奕迅,今次都破例撐 Leon,連曾經同 Leon搞到不歡而散要轉唱片公司的楊千嬅,都有到場支持,可想而知今次 Leon演唱會有幾矚目。

Leon今次開騷狀態大勇,明顯瘦番回復靚仔樣。

Eason同單立文夫婦,上星期六晚一齊去捧 Leon場。

曾經同 Leon傳了多年緋聞的李嘉欣,拖住老公去捧場。

Leon曾經是楊千嬅的老闆,但因意見不合,傳出不和。

鄭秀文同蘇永康睇得好開心,騷後 Sammi更表示希望同十八年前合作過拍《愛你愛到殺死你》的 Leon再合作拍戲。

Leon前妻樂基兒表示要去旅行,所以唔會去睇 Leon演唱會。

但係, Leon的舊愛舒淇就似乎對這件事毫不關心,在 Leon宣布首場個唱取消當日(四月廿八日)遇啱她要出席品牌活動,得知 Leon取消的消息,舒淇竟然笑住話:「吓!好彩我哋冇取消啫,哈哈哈!」

上週六舒淇在中環行街,問到她會否去支持舊愛 Leon,她十問九唔應。

上星期四,即 Leon宣布首場演唱會要取消的當日,舒淇仲笑笑口回應有關舊愛問題。

98年 Leon同舒淇拍電影《玻璃之城》撻着,兩人拍拖七年,但 Leon從未公開承認二人情侶關係,最後更因徐子珊介入,舒淇遭 Leon狠飛。

漠不關心

上星期六(四月三十日)下午五時左右,舒淇與助手在中環現身,戴住帽同黑超的她在歷山大廈漫無目的 Hea行,唔通她要等夠鐘去距離唔夠八百米嘅中環海濱,睇 Leon演唱會。

於是記者上前問舒淇(今晚)會唔會睇 Leon演唱會,會唔會支持佢, Leon有冇俾飛你?舒淇都頭岳岳四圍望,扮聽唔到刻意迴避記者提問,最後仲走入文華酒店行秘道離開,到目前為止仍未見她去捧舊愛場。

之前 Leon嘅演唱會都被投訴唔跳舞,今次 Leon親自排舞,就算坐喺櫈度都可以跳舞。

因為拆去帳篷,原本場內有冷氣恒溫,現在變成戶外場, Leon唱到滿頭大汗。

經過重重困難開得成騷, Leon表示自己好記恩,仲向觀眾九十度鞠躬致謝。

由於冇咗帳篷,原本 4D效果變得冇咁明顯,香味仍然聞到,但好快冇味,場內 3D投射效果因為入光,所以變得唔明顯,不過現場落雪就非常之靚同震撼。

Leon處理危機效率極高,短短幾個鐘頭,就安排好將中國製帳篷拆走。

核心外圍每晚都有大批人聚集,免費聽 Leon唱歌,他們 high的程度不比核心內圍觀眾弱。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!