掃呢頁CODE去手機

2016年5月5日 星期四

黃子華神級演繹 拍廣告一 take搞掂 [壹週刊 - 1365] __,子華,黃子華,M1,

同你吟一吟黃子華神級演繹 拍廣告一take搞掂娛樂圈俾人叫男神的,如恒河沙數,但講真稱得上「真•男神」的,只得一個——黃子華。日前子華放風話「大勢係悲觀」,所以要暫別搞棟篤笑一兩年,轉為同法拉陳做舞台劇《前度》,緊接再同老拍檔阿佘(佘詩曼)合作電影《棟篤特工》。工作排山倒海,但子華依然分到身拍廣告。廣告在筲箕灣東大街對開馬路進行,人來人往,有舒服嘅七人車唔坐,黃子華選擇同工作人員齊齊企街食塵等埋位 ...


同你吟一吟

黃子華神級演繹 拍廣告一 take搞掂

娛樂圈俾人叫男神的,如恒河沙數,但講真稱得上「真•男神」的,只得一個——黃子華。日前子華放風話「大勢係悲觀」,所以要暫別搞棟篤笑一兩年,轉為同法拉陳做舞台劇《前度》,緊接再同老拍檔阿佘(佘詩曼)合作電影《棟篤特工》。工作排山倒海,但子華依然分到身拍廣告。

廣告在筲箕灣東大街對開馬路進行,人來人往,有舒服嘅七人車唔坐,黃子華選擇同工作人員齊齊企街食塵等埋位,不時同工作人員吹水打發時間,仲有求必應,合照永無托手踭,鬼咁親民,搞足大半小時,子華先正式埋位,導演一聲 action,現場即刻落人造雨,擔住遮嘅子華自動波交戲,過馬路踩水整蠱一對父子,只係一 take,無花假,真係一 take,導演已經 OK收貨,咩嘢叫神級演繹,黃子華真人示範。

只要肯開聲,要同男神合照話咁易。

有冷氣七人車唔坐,黃子華寧願同其他工作人員齊齊企街等埋位。

企足大半個鐘,黃子華正式埋位開工。

廣告向來慢工出細貨,但黃子華演繹到位,一躍踩水,導演已經收貨。

曾與陳法拉合作電影《神秘寶藏》的黃子華,篤定對方為 7月舞台劇《前度》的女主角。

09年同阿佘合作《絕代商驕》火花十足,今年底子華終於有機會同老拍檔合作電影《棟篤特工》。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!