掃呢頁CODE去手機

2016年5月5日 星期四

「又」變賤男?傳畢彼特背79磅妻偷食 __,畢彼特,

畢彼特被爆背妻偷食瑪莉安!荷里活女星安祖蓮娜祖莉(AngelinaJolie)及「畢佬」畢彼特(BradPitt)拍拖多年都被視為金童玉女,近年結埋婚又不時帶住六個仔女嘆天倫樂,更被封圈中模範家庭,不過近日有美國傳媒就大爆畢彼特背妻偷食奧斯卡影后瑪莉安歌迪雅(MarionCotillard),婚姻隨時危危乎!畢佬早前於安祖蓮娜接受乳房及卵巢切除手術後一直陪老婆面對大眾,後來有指女方由130磅跌到7 ...


畢彼特被爆背妻偷食瑪莉安!

荷里活女星安祖蓮娜祖莉(Angelina Jolie)及「畢佬」畢彼特(Brad Pitt)拍拖多年都被視為金童玉女,近年結埋婚又不時帶住六個仔女嘆天倫樂,更被封圈中模範家庭,不過近日有美國傳媒就大爆畢彼特背妻偷食奧斯卡影后瑪莉安歌迪雅(Marion Cotillard),婚姻隨時危危乎!

畢佬早前於安祖蓮娜接受乳房及卵巢切除手術後一直陪老婆面對大眾,後來有指女方由130磅跌到79磅令佢擔心不已,密密勸老婆就醫,完全係絕種好老公,不過日前就有傳畢佬近期與瑪莉安於英國拍新片《Five Seconds of Silence》時日久生情,報道指二人一開拍就大有火花,仲為對方改花名,明眼人都知二人愈行愈埋,而瑪莉安一見畢佬更神采飛揚,相當曖昧!有指畢佬與安祖蓮娜一直唔理對方拍戲時與拍檔調吓情,不過今次男方上晒心就完全犯規,可能影響婚姻,更傳安祖蓮娜睇過二人於片場嘅相,嬲爆之外仲崩潰!

仲記得畢佬與安祖蓮娜同樣係拍戲撻著,當時畢佬亦同樣係有老婆,拍《史密夫決戰史密妻》(Mr and Mrs Smith)時完全當老婆珍妮花安妮絲頓(Jennifer Aniston)無到,搭上安祖蓮娜,最後仲甘背賤男之名同珍妮花離埋婚,搞到全城哄動,唔知安祖蓮娜怕唔怕歷史重演?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!