掃呢頁CODE去手機

2016年5月5日 星期四

《東網Baby》:34D張家瑩邊跳繩邊唱歌 頂唔順嗌救命! __,張家瑩,Angelababy,Baby,

今集《東網Baby大作戰》嘅嘉賓係張家瑩呀!最強娛樂資訊App《東網巨星》推出全新娛樂節目《東網Baby大作戰》,每集邀請不同女星於節目內接受挑戰,實行集娛樂及刺激於一身!今集則由34D亞姐冠軍張家瑩(Grace)擔任嘉賓。身為運動健將的Grace可謂入水能游出水能跳,她初時自信十足地說:「想挑戰我,放馬過嚟啦!」Grace今集要挑戰的是四大懷舊小學雞玩意,那些年的集體回憶。轉書變自轉第一關,是大 ...


今集《東網Baby大作戰》嘅嘉賓係張家瑩呀!最強娛樂資訊App《東網巨星》推出全新娛樂節目《東網Baby大作戰》,每集邀請不同女星於節目內接受挑戰,實行集娛樂及刺激於一身!今集則由34D亞姐冠軍張家瑩(Grace)擔任嘉賓。身為運動健將的Grace可謂入水能游出水能跳,她初時自信十足地說:「想挑戰我,放馬過嚟」Grace今集要挑戰的是四大懷舊小學雞玩意,那些年的集體回憶。轉書變自轉第一關,是大 ...


今集《東網Baby大作戰》嘅嘉賓係張家瑩呀!

最強娛樂資訊App《東網巨星》推出全新娛樂節目《東網Baby大作戰》,每集邀請不同女星於節目內接受挑戰,實行集娛樂及刺激於一身!今集則由34D亞姐冠軍張家瑩(Grace)擔任嘉賓。身為運動健將的Grace可謂入水能游出水能跳,她初時自信十足地說:「想挑戰我,放馬過嚟」Grace今集要挑戰的是四大懷舊小學雞玩意,那些年的集體回憶。

轉書變自轉

第一關,是大家上堂時覺得無聊會做的動作—轉書,Grace需要在兩分鐘內轉書轉足三秒!本來自信滿滿的Grace挑戰了一分鐘後便發現困難,她說:「轉書真係好難呀!」不停再跌再轉,連Grace也自轉埋一份,但也無補於事,最後挑戰失敗。

咀嘴劍球

第二關是日本小孩玩意劍球,Grace要在兩分鐘內將劍球上的紅色波波入到劍尖上兩次,對於從未玩過劍球的Grace來說難度達十級,不過她竟然花了二十秒就成功做到一次,但第二次就花上不少時間,直至剩下最後十秒,她再次創出奇迹,完成今次任務,連她自己也意想不到,做完即刻時要咀嘴劍球。

出動上帝之手

來到第三關踢毽,Grace要在兩分鐘內連續踢毽五次,由於Grace手長腳長,似乎非常有利,一開始已經輕易連續踢到四次,大有機會闖關過功,可惜一直突破不到四次,Grace在情急之下出動上帝之手,並裝作天真地問:「用手計唔計?」當然最後功敗垂成,她也不禁說:「玩呢個真係好攰,搞到我索晒氣。」

唱小學生之歌

最後一關頗考體能,Grace要在一分鐘內一邊唱歌一邊跳繩,期間不能停止,否則要由頭開始計時。Grace配合主題地唱了首小學生之歌「Do Re Mi」,大展歌喉,跳繩對Grace來說毫無難度,一直保持頗快速度,不過臨近尾聲她忍不住大叫救命:「完未呀?唔得喇!好攰呀!救命呀!」但最後也順利過關,她笑言:「平時多啲跳繩,真係減肥好好,啲心肺功能全部有郁,正!」

Grace在四關之中,兩勝兩負,成績不過不失,由於每關失敗要做平板支撐三十秒,Grace共要做六十秒平板支撐作為大懲罰,以為對向來有做運動的她來算只是小菜一碟,但Grace做了不夠三十秒她已經開始震,只堅持了四十秒她便投降:「好辛苦,我唔得喇,我痛呀!睇吓滴晒汗,你放過我」看來Grace要好好加強腹部鍛煉喇!

Profile

姓名﹕張家瑩

英文名﹕Grace

名銜﹕2007年亞洲小姐冠軍

出生日期﹕1月3日

身高﹕173cm

體重﹕54.5kg

三圍﹕34D 、23、34

場地提供﹕小時光Scoool


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!