網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月25日 星期四

[壹週刊 1281] 講呢啲 演員應該是這樣的 許鞍華 許鞍華,M1,




探熱針

講呢啲 演員應該是這樣的 許鞍華

《色戒》令湯唯一裸成名,她的名字似乎就等如藝術和深度,很多《黃金時代》的宣傳訪問,傳媒也集中報導她如何為了感受角色去捱餓、折磨自己。對此,電影導演許鞍華坦言感覺好奇怪,「其實係佢哋行入面應該做嘅嘢,依家嘅風氣係個演員吃吓苦、

換個髮型,就好似好特別咁。」

演員用盡方法揣摩角色,就好似女人天生貪靚,平實如許鞍華也不例外。話說做訪問當日時間緊逼,我們做好心理準備,許鞍華一出現即埋位開機、拍照、做訪問,意料之外是,許導演甫進來,第一句就問:

「我個妝 OK嗎?」攝影師將鏡頭轉向她,許鞍華將攝影機當鏡來照,之後就皺眉說:「嘩!好過唔化啦,俾我搽番啲唇膏先。」

唔怕冷門

許鞍華訪問時心情靚靚,個人相信好大程度,是與《黃金時代》今年代表香港角逐奧斯卡最佳外語片有關,「係開心同榮幸嘅,希望有機會入圍。」尤其她今次選拍的是冷門到呢,幾乎十個人有九個香港人都不認識,與魯迅亦師亦友的民國傳奇女作家蕭紅。許鞍華聞言,邊笑邊帶點譏諷說:「唔一定要熱門作家先拍佢一生吓嘛?就因為佢唔係熱門,更值得拍囉!可以推廣佢,因為佢真係一個好有才華嘅作家,但暫時未係咁多人識囉。」不覺得太冒險?「無論係 popular同唔 popular嘅作家,拍作家嘅題材都係冒險㗎,一般人對作家唔係好有興趣。」

今次許鞍華起用湯唯做《黃金時代》女主角,是覺得她有獨特的氣質,「好似一個好 special嘅人,佢做蕭紅,會順理成章演得好,好可信。」結果是否如許鞍華所願?「我嘅評價就係,就算佢唔係做得幾好,但都冇人好得過佢嘞。」即係唔多滿意?「我滿意,我當然滿意因為佢個角色好難做。」

很多人將焦點放在湯唯為演繹、感受角色刻意捱餓、禁食,其中一場在橋上仆倒的戲,她又主動要求再拍,當別人都將光環套在她頭上,許鞍華卻說這是作為演員應該做的,「我反而聽傳媒問得多,覺得有少少奇怪囉,體驗生活,去餓自己為咗拍戲逼真,其實呢種喺佢哋呢行入面應該做嘅嘢,唔係咁奇怪嘅事。我知以前有個女仔為咗拍暴露戲,特登去做個假胸,咁妳話佢敬業定係傻呀?」她說現在娛樂圈的風氣好奇怪,只要演員捱吓苦、換個髮型,就好似好突出,「最好就係佢哋自願做,好似湯唯佢自己捱餓,佢唔捱餓,可能我就要去逼佢囉。」雖然有評湯唯表現無驚喜,許鞍華仍睇好她有機會做影后,「我梗係覺得佢得㗎,但妳問我唔 fair囉,因為我係導演嚟嘛!我好少對個演員要求咁大,佢喺套戲佔嘅比例好大,唔容易討好,好易穿崩。」

在哈爾濱零下三十九度拍戲,令許鞍華腳痛難耐,但仍繼續拍攝,馮紹峰說:「大家都很心痛導演,可能導演怕我們冷,想快些拍完。」

許鞍華讚男主角馮紹峰演得好,「因為蕭軍個角色,完全都唔似佢真人囉。」

《黃金時代》拍了五個月,比預期早拍竣,「唔係話拍得求其,大家都好投入,冇一日甩期。」

黃金英倫

至於演員的私生活,許鞍華一於少理,「佢係拍完晒戲,幾乎配完晒音先結婚喎。」電影宣傳有影響嗎?「我做導演只係拍套戲咋,宣傳嗰啲唔關我事,我唔係佢結婚都要問過我嗰種(導演),我唔會囉,佢都有俾期宣傳,如果妳話佢結咗婚,啲觀眾唔睇佢,依家都冇咁嘅事啦。」

《桃姐》屢獲國際大獎,又成為香港電影金像獎大滿貫作品,口碑和票房兩者兼得,今日《黃金時代》又獲代表香港出戰奧斯卡,以為這應該是許鞍華的黃金時代吧,誰知她笑咪咪說:「我嘅黃金時代,可以話係去咗倫敦讀書嗰兩年,又唔使負責任,好開心囉!」

許鞍華在首映中除公布電影競逐今屆奥斯卡,亦接受了領賢慈善基金張王幼倫(上圖右三)邀請,做領賢文化藝術大使;當日仙姐亦露面支持,許鞍華和張太小心攙扶(圓圖)。



鍾意就快D Share啦!