網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月25日 星期四

[壹週刊 1281] 全城缺飛 鄭裕玲獨霸 1,000張 黃子華: DoDo開聲就點都要做到! 子華,鄭裕玲,黃子華,M1,




探熱針

全城缺飛 鄭裕玲獨霸 1,000張 黃子華: DoDo開聲就點都要做到!

下個月第三度在紅館舉行「棟篤笑」的黃子華,十一場門券在零宣傳情況下被秒殺,唔少人想盡辦法亦撲唔到飛。不過,當中亦有人例外。

2000年與黃子華傳過緋聞的 Do姐鄭裕玲,冇米粥煲唔起,但二人卻十分老友, Do姐更得子華厚待,要幾多張飛有幾多,源源供應,結果,全城缺飛,但 Do姐就獨霸千張。 Do姐掃飛支持,子華得戚說: DoDo開聲,我就點都要做到!

私下約食飯

去年台慶頒獎禮,黃子華得視帝, Do姐即場致電子華,大晒二人交情。

黃子華事隔兩年再開「棟篤笑」,十一場《唔黐線唔正常》一日售清,甚至出現八倍價錢炒飛熱。一票難求,偏偏與子華傳過緋聞的 Do姐鄭裕玲得到厚待,要幾多有幾多。

「內部認購啲飛好快就爆咗,仲講到明有機會俾人 cut飛,但 Do姐就例外,冇 quota,佢落幾多都有!好多無綫友都係搵 Do姐先訂到。」知情者說。

二○○○年合作《男親女愛》, Do姐與黃子華一度傳過緋聞。

「外面啲人覺得係 Do姐暗戀子華,其實佢哋真係 friend,久不久就會約出嚟食飯!」

所以只要 Do姐開聲,子華亦無托手踭,十一場《唔黐線唔正常》, Do姐要一千張飛,照有!

「基本上每次子華開騷, Do姐一定捧場,佢今次攞咁多飛,有幫人訂嘅,亦有啲係請朋友睇嘅!子華亦一定留靚位俾佢!」

合作睇劇本

去年台慶頒獎禮,黃子華獲封視帝,也是由 Do姐現場打電話向身在外地的黃子華報喜。

「 Do姐一早同子華溝通好,如果有獎會打電話俾佢,叫子華一定要接電話,因為現場直播,佢哋一向都有私下聯絡,大家只係唔知兩個原來咁好交情。」

已回巢無綫的監製徐正康,也一直想撮合 Do姐和子華再合作,開拍《男親女愛》續集。

「套劇口碑咁好,收視又破晒紀錄, Do姐同子華都覺得如果無好劇本,就唔應該再拍,所以無應承徐正康!」 Do姐友人說。

黃子華未肯拍《男親女愛》續集,去年卻與徐子珊、陳敏之合作《 My盛 Lady》。

Do姐替商台主持《口水多過浪花》,亦有請黃子華任嘉賓。

三千萬落袋

棟篤笑長做長有,今次開騷,有指黃子華淨袋三千萬。今年初,他一擲二千多萬購入北角雲峰大廈,連同○九年買入的何文田恒信園,個人名義持有四千萬物業。

「子華住咗何文田好多年,但因為女朋友住慣港島區,佢先搬過海。」

週日(九月二十一日)傍晚七時,黃子華獨自駕車外出,發現記者原本黑晒面的他,一聽到 Do姐大手掃飛,即刻笑番晒。「 DoDo開聲,我就點都要做到!」之後上車踩行油走人!

子華做棟篤笑,監製、度橋一手包辦,賺到盡!

子華跟拍拖九年的化妝師女友 Annie分手後,感情事極為低調。

近月,黃子華已由何文田搬入北角雲峰大廈居住。

擦唔出愛火,黃子華鄭裕玲卻成好友。

黃金檔期

紅館檔期一向「爭崩頭」,爭唔到,唯有退求亞洲博覽館、伊館甚至九展。下半年踩紅館場開騷搵真銀的藝人,最爆男女子分別是黃子華和 Sammi鄭秀文,門票均被炒至天價。

冇米粥

00年,鄭裕玲與黃子華拍劇集《男親女愛》傳出緋聞,男方更當眾說:「 I love DoDo!」擺明煲水,但呂方依然高調維護女友,否認情變。至 08年,鄭裕玲突然宣布與呂方 16年情玩完;而 02年與化妝師溫安妮( Annie)撻着的子華,拍拖九年,最終亦分手收場。去年,他被發現與貌似范曉萱的新歡齊齊睇樓睇鋪,女友更自出自入子華寓所。



鍾意就快D Share啦!