網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月25日 星期四

[壹週刊 1281] 借醫腳翻閹王菲 失約唔探仔 霆鋒兇栢芝減贍養費 霆鋒,栢芝,王菲,謝霆鋒,M1,




最新圖片

細佬 Quintus出世未幾父母便婚變,他與父親相處時間比哥哥更少。

娛頭

借醫腳翻閹王菲 失約唔探仔 霆鋒兇栢芝減贍養費

上星期六(九月二十日),突然爆出「鋒菲」世紀復合消息,謝霆鋒被發現留宿王菲位於北京東三環亮馬橋外交公寓的新竇,兩人足不出戶四日三夜, chok鋒更在廚房窗前真人示範和情人深深一吻來代替講話。

神奇復合,成為全城熱話,當中向華強太太陳嵐,則在微博唱反調:「原本鋒菲舊情復燃不關我的事。但是……突然覺得張栢芝母子三人好可憐。」

曾經是中國星人的張栢芝,與向太關係千絲萬縷,據了解,向太得知謝霆鋒原本答應上個禮拜飛新加坡探仔,到頭來卻人在北京跟王菲日夜痴纏,加上離婚後對兩子並不關心,甚至試過提出減贍養費,想到栢芝其實是個得把聲的紙老虎,向太決定出面幫拖。

向太最清楚

「鋒菲」世紀復合,謝霆鋒再次因為感情事成為頭版人物,而前妻張栢芝,亦被發現在雲南工作期間,因急性腸胃炎入院,瘦得雙手青筋曝現。

被指千方百計挽救婚姻的張栢芝,對有關「鋒菲再戀」,外界一致估計她會大受打擊,與此同時,中國星老闆娘向太亦踢爆張栢芝跟她通電話時喊爆,向太還在微博留言:「突然覺得張栢芝母子三人好可憐。」因為她知道謝霆鋒沒有做好父親本分。

「講真,阿女(指栢芝)一早對呢個男人已經死心,呢樣嘢冇得呃,以前佢一提起個男人就喊,而家就算喊,都只會係個老豆唔肯見仔,阿女𤷪起上嚟激到喊,話晒當日離婚,講好咗無論如何都唔可以影響小朋友,阿仔(指謝霆鋒)亦應承會抽多啲時間陪兩個仔,但到頭來得個講字,呢啲嘢,向太都知道晒。」知情人說。

向太知道張栢芝獨力湊兩個仔好辛苦,決定代她出頭,指責謝霆鋒。

兩個仔由媽咪一手湊大,與父親相處時間少之又少。

經常多多藉口拒見仔的謝霆鋒,三仔爺出街的畫面,唔多!

見仔變瘟菲

據知,上週謝霆鋒原本答應會飛到新加坡探仔,到頭來卻在北京跟女友王菲對足四日三夜。

「當時阿女喺雲南山區拍緊江蘇衞視嘅《明星到我家》,突然收到阿仔電話問佢喺邊,話(九月)十九號去新加坡探仔;阿女話自己要開工,最快十九號先返到新加坡,阿仔聽見就係咁鬧:『你顧住做嘢得我唔使探個仔㗎』阿女都懶得都佢拗,但就答應一定會盡早收工飛返去安排。

「點知咁唔好彩,阿女十四號晚急性腸胃炎又屙又嘔,但當地啲醫院衞生環境太恐怖,阿女住咗兩晚醫院,最後都頂唔順,返香港入咗山頂間明德留醫,大家叫佢休息多幾日,但佢堅持十九號之前要返新加坡,話個老豆難得肯見仔,唔想小朋友失望。」知情人說。

當張栢芝如期返到新加坡安排好一切,謝霆鋒卻忽然人間蒸發。由於已非第一次,栢芝亦不以為然,直到星期日(二十一日)睇到「鋒菲」復合被廣泛報導,知道前夫為了王菲,寧願放兩個仔飛機,加上向太越洋來電問候,栢芝忍不住爆喊。

原本答應飛新加坡探仔,結果謝霆鋒卻人在北京啜爆王菲。

十四年前,王菲主動在

傳媒面前拖實謝霆鋒,高調公開姊弟戀。

當年鋒菲愛得痴纏,更紋上比翼雙飛圖案作為愛的紋身。

兒子前鬧前妻

Lucas和 Quintus兩兄弟早前放暑假,栢芝帶兩子返香港同父親見面,但謝霆鋒卻責怪前妻疏忽照顧兩個仔。

「佢兩個一見面,十次有十次都鬧交,阿仔有時就算响兩個小朋友面前都照鬧。之前暑假三父子喺香港見面,佢又大大聲鬧阿女究竟點湊仔?點解兩個奀挑鬼命?點解 Quintus到而家都唔識自己食飯沖涼。大佬呀! Quintus得嗰四歲,要媽咪幫佢沖涼去廁所有咩出奇,阿仔又成日話要攞番對仔,佢明知兩個仔係阿女命根,係要搞到佢喊晒先安樂。

「其實話要攞番兩個仔,無非係唔想俾贍養費。之前阿仔個律師提出呢個要求,但阿女嗰邊企硬,講真,我哋作為朋友,唔方便過問佢兩個錢銀上嘅事,但外面啲人講到阿仔又俾晒家用又送新加坡豪宅,根本買樓啲錢全部係阿女自己俾。阿女份人唔鍾意解釋,對仔有時都怕咗個老豆,反而拉姑飛去新加坡探孫,兩個細嘅仲開心,其實阿女從來冇講過唔俾謝家嘅人探 Lucas同 Quintus。」知情人說。

接拍江蘇衞視真人騷節目《明星到我家》的張栢芝,主要走訪國內的窮鄉僻壤,體驗另類生活。

雲南行程相當緊密,加上

天氣炎熱水土不服,有份同行的化妝師 Rick Chin及經理人 Emily亦相繼病倒。

14/9

上週日身在雲南的張栢芝突然又屙又嘔,連續兩晚要到醫院吊鹽水,第二朝死撐出院繼續錄節目。

19/9

21/9

上週四已返回新加坡的張栢芝,被發現與男友人踎大牌檔開餐,週日帶仔出街還笑面迎人與粉絲合照,未有受鋒菲事件影響心情。

22/9

本週一張栢芝孭住新款 Chanel手袋出街,繼續做人肉紙板,同店員

合照。

借痛腳翻兜

跟前妻關係愈趨惡劣,謝霆鋒現下最着眼的,是如何捉緊王菲。

「霆鋒今次真係精心部署,佢之前放晒風俾阿菲身邊人知,話自己右腳舊患復發,想喺北京睇醫生,件事好快傳到阿菲耳中,佢條腰骨有事,自己喺北京睇開個醫生都好好,所以就推薦俾霆鋒,就係咁,兩個開始聯絡。今年三月,趙薇借法國酒莊拍《 12道鋒味》,都係想撮合鋒菲,佢仲喺節目暗示阿菲冇愛錯呢個男人,趙薇幫手撥到行,但當時只係試探吓嘅曖昧期,真正喺埋一齊,都係呢個月嘅事,估唔到咁快就俾記者影晒相。」

據了解,「鋒菲」復合,張栢芝亦一早收到風。

「呢個圈有幾大,要知道唔難。不過阿女並唔係外界眼中講到咁放唔低,佢只係心痛對仔冇父愛,自己都係單親家庭長大,兩公婆緣盡,控制唔到,佢只係希望無論大人發生咩事,唔好影響對細路啫!」知情人說。

當年「鋒菲芝」三角戀轟動娛樂圈,雖然張栢芝取得最後勝利成為謝太,但婚姻只維持了七年,霆鋒如今選擇回到王菲身邊。



拉姑多年來靠謝霆鋒安排見兩粒孫,但個仔愛理不理,終演變成張栢芝禁止嫲孫見面的傳聞。

為保密鋒菲戀,王菲搬到守衞森嚴的東三環亮馬橋外交公寓,但二人行蹤依然被發現,更被拍下啜嘴照。

天后最愛花心男

96年與第一任丈夫竇唯結婚,並誕下女兒竇靖童,女尊男卑的婚姻只維持了三年就玩完,原因除了竇唯高調「偷食」高原,又公開指王菲跟他一起是「陰謀」,最終令天后徹底心死。單身一年後,王菲與謝霆鋒在人前上演「世紀一拖」,公開相距十一年的姊弟戀,其間因張栢芝介入一度畫上句號。

花心男愛完一個又一個,王菲仍未有吸取教訓, 04年與緋聞多籮籮的李亞鵬拍拖,二人翌年於烏魯木齊結婚,到去年 9月,王菲突然在微博宣布與李亞鵬夫妻情已盡,兩人的女兒李嫣跟父親生活,卸下天后的男人包袱,李亞鵬隨即被發現攬女啜爆兼過夜,女伴如走馬燈。

十一年後還是你

相差 11年的姊弟戀,相隔 11年再重逢,但外界對「鋒菲」戀睇法各異,更有算命師「抽水」指兩人年底前必定分手。

00年 6月 姊弟戀曝光

經歷與竇唯婚變一役,王菲與細自己 11年的謝霆鋒撻着,出席電影慶功宴離開時,王菲主動拖實謝霆鋒。

02年 1月 栢芝介入

栢芝在《慈善星輝仁濟夜》飛車籌款受傷入院,謝霆鋒連日探望,當時仍與王菲熱戀中的他,堅稱和栢芝是「兄妹情」。

02年 3月 鋒芝愛出禍

謝霆鋒因撞毀法拉利發生「頂包案」事件,有指當時在車廂內的張栢芝,意外後帶男方返自己家中避風頭,之後警方到張栢芝寓所拘捕謝霆鋒。其後二人再被拍到同遊泰國,戀情曝光,「鋒菲戀」亦隨之結束。

03年 6月 鋒菲翻撻

謝霆鋒與王菲再度復合,在北京上演第二次「世紀拖手」,張栢芝大受打擊。

04年  最後勝利

鋒、芝合作電影《無極》愛火重燃。

05年 7月 李亞鵬與王菲結婚

和謝霆鋒再分手,有指李亞鵬、黎明同時向王菲展開追求,最終由李亞鵬勝出,二人在烏魯木齊結婚,並誕下女兒李嫣。

06年 9月 菲島閃婚

謝霆鋒和張栢芝在杭州高調拖手,以行動宣布「再愛」;同年二人秘密在菲律賓閃婚,先後誕下兩子 Lucas和 Quintus。

11年 8月 栢芝宣布離婚

張栢芝在微博發聲明與謝霆鋒離婚,結束五年夫婦關係。

13年 9月 緣盡李亞鵬

王菲與李亞鵬在烏魯木齊簽字離婚,女兒李嫣跟老豆。

14年 9月 世紀復合

同樣回復單身的謝霆鋒、王菲,被拍到在北京寓所連環啜嘴,相隔 11年愛火重燃。

拋妻賤男

結婚簽字已經唔再係一生承諾,男人話變就變,拋妻棄子嗒小三,圈中大有人在。

周永恒

上月,爆出周永恒背妻偷食助手 Ruby,更向阿 Yu施以家暴,被判守行為 18個月,自稱人渣的周永恒人前扮悔改,人後卻繼續與小三外遊,逼阿 Yu盡快離婚,進身新一代世紀賤男。

劉坤銘

96年與羅霖結婚並育有三子,多年來人前表現恩愛,但原來羅霖一直受盡委屈, 12年決心離婚,二人為贍養費及撫養權對簿公堂,最終羅霖一蚊都拎唔到。

鄭少秋

先後經歷三次婚姻,並育有四個女兒, 95年與沈殿霞於加拿大註冊,兩年後肥姐在加國待產期間,秋官卻在台灣與官晶華大搞婚外情,肥姐一怒之下大住個肚提出離婚。

可嵐老公尤子威

與尤子威結婚四年並育有一子,上月爆出可嵐多年受盡老公暴力毆打,對方更在深圳暗藏小三,今年四月,可嵐再度懷孕,冷血老公竟逼墮胎。



鍾意就快D Share啦!