網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月25日 星期四

[壹週刊 1281] 一刀切 前夫痴情 陳法拉避走美國 陳法拉,M1,




探熱針

一刀切 前夫痴情 陳法拉避走美國

去年跟陳法拉分手的 Neway大少薛世恒,早前被本刊拍得跟廖碧兒在法國餐廳慢歎六粒鐘「相睇」飯局,不過大少原來一直對前妻未忘情,同時死𦧲求復合,甚至繼續幫陳法拉交租兼司機任用。不過照顧接受,態度照舊的陳法拉卻不為所動,為了令對方死心,除了帶同「兩公婆」一齊養的肥貓搬走,更決定返美國定居,有工開才蒲頭。

冇得掹

回復單身後,陳法拉返美國修讀短期戲劇課程,過完一個月冷河,才重新投入工作,返內地拍電視劇外,又執舒淇二攤接拍鄭中基處男執導電影《張保仔》做打女。留港時間不多的她,當初因為急住去美國,未有即時搬出何文田愛巢,往後亦繼續坐前夫的七人車出入。

「其實大少係想挽留法拉,所以佢自己搬走,間屋留俾法拉住,仲幫佢交埋租;直到幾個月前租約期滿,法拉唔想再拖拉,索性返咗美國住。大少都知道冇得掹,早排佢交番間屋俾業主,仲影咗張乜都冇嘅吉屋相,將相放咗上 facebook。」知情者說。

陳法拉賺到錢,在美國買了一間價值六百多萬的大屋送給父母。

陳法拉搬走後,薛世恒負責交吉,更拍下吉屋照,睹物思人。

肥貓要移民美國跟女主人,薛世恒在 fb留言十分感觸,指牠也要重過

新生活。

陳法拉跟薛世恒鮮有孖住出席活動,一二年在胞弟薛嘉麟的婚宴,二人坐主家席,證明她薛家大少奶身份。

自言 dry爆的薛世恒,經常參加娛樂圈人聚會,大肚的陳爽(前左二)、跟同是華姐出身的李亞男及倪晨曦打邊爐,他也有出現。

肥貓都走

據知,陳法拉曾向身邊朋友說結婚是她人生一個錯誤決定,要補救這個錯誤,唯有結束關係,去意已決的她就連二人一起養的肥貓,亦送回美國屋企,不留任何牽掛。

「外面啲人話法拉擸咗一大筆贍養費,其實大少唔係咁有錢,佢同法拉結婚後只係喺大陸買過間百幾萬嘅 house俾老婆,法拉一幢,佢自己一幢,兩間屋好近,不過法拉都話唔會住。」

要返美國跟家人一齊住的陳法拉,唔介意做空中飛人,有工作便飛,就連跟陳慧琳經理人鍾珍也沒有簽合約。「法拉唔想俾合約綁死,有工作先返香港,咁對大家都公平。」知情者說。

離婚後,搏殺格的陳法拉接拍電影《奇幻夜》,跟林家棟有床上戲外,更有著住內衣褲的性感場面。

跟 Hot Cha成員之一的 Regen傳過緋聞,但離婚後一直沒有下文。

在無綫已經做一姐的陳法拉,近年主攻內地市場,拍電視劇《風中奇緣》,在國內知名度不高的她也要放下身段做女二。

薛世恒雖然放不低前妻,但仍然不放過機會拍拖,早前就被本刊拍到跟一度是陳法拉死敵的廖碧兒食飯相睇。

離婚後半年,陳法拉依然坐薛世恒的七人車出入,及住在二人的舊愛巢。

陳法拉○五年獲國際華裔小姐亞軍,父母亦有來港支持。

在薛世恒的 facebook,放有九個對他有影響的人物,陳法拉是其中一人。



鍾意就快D Share啦!