網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月25日 星期四

[壹週刊 1281] 不和升級 楊秀惠葉翠翠有你冇我 翠翠,楊秀惠,葉翠翠,M1,




探熱針

不和升級 楊秀惠葉翠翠有你冇我

有份主持節目《姊妹淘》的楊秀惠早前被踢爆扮阿姐,對合作的莊思敏、吳若希及葉翠翠恰得就恰,目中無人!惡行曝光,節目監製好言相勸,楊秀惠亦一度收斂,嘗試同三個拍檔扮 friend。但本性難移,更將行動升級,集中火力,對付葉翠翠。

楊秀惠認為葉翠翠刻意與吳若希聯手,於是刻意擺姿態玩針對,除了拒跟大隊同對方食生日飯,又頻向導演狂插葉翠翠唔跟稿,自把自為;工作人員為求息事寧人,唯有一刀切!避免安排兩女同場,火遮眼!

拒俾面缺席生日飯

人緣十分麻麻的楊秀惠,主持 J2節目《姊妹淘》接近三年,跟莊思敏、葉翠翠和吳若希近乎日日見,但彼此關係卻愈來愈勢成水火。

「楊秀惠唔妥啲拍檔單新聞出街後,監製有提過佢,勸佢唔好咁執着,嗰段時間佢扮好人,仲喺微博公開多謝葉翠翠買嘢俾佢飲。但佢其實口不對心,葉翠翠九月十號生日,大家吹雞同壽星食飯慶祝,楊秀惠都冇去。表面上同人扮 friend,其實私下又喺導演面前插葉翠翠爆肚唔跟稿,怪人哋搞到成個 flow唔順。其實導演都覺得冇問題,但大家免煩,盡可能唔安排佢兩個同場,葉翠翠話咁仲安樂晒。」工作人員說。

楊秀惠曾同葉翠翠扮 friend,多謝她的愛心飲品,但不久又故態復萌。

有糖妹和江欣燕任嘉賓時,莊思敏、楊秀惠和葉翠翠盡量和平共處,其中莊思敏直言只想個節目好,不想理是非。

張名雅主持《姊妹淘》時,楊秀惠表面扮友善,暗地裡卻插她蠢和夢遊。

幫吳若希惹誤會

成為楊秀惠頭號對頭人,有指因為葉翠翠撐拍檔吳若希,令對方覺得二人聯手對付自己。

「楊秀惠鍾意恰新人,張名雅做主持嗰陣,佢成日喺背後話人哋蠢、夢遊;之後換咗吳若希,佢都係咁彈,有時葉翠翠會睇唔過眼,幫吳若希兜,又會响同事面前撐佢乖,楊秀惠咪覺得佢哋聯手囉!」

楊秀惠犯眾憎,另一主持莊思敏為免捲入是非,開工亦寧願與工作人員為伍。

「雖然莊思敏係《姊妹淘》第一代主持,但始終唔係無綫人,楊秀惠都睇佢唔順眼,投訴話佢搶對白,監製冇理仲教訓咗佢一輪,雖然自此之後楊秀惠就唔敢亂搞人,但莊思敏冇特別理佢,做完嘢就走。」工作人員說。

同吳若希 friend

楊秀惠曾投訴髮型師為她和葉翠翠 set同一髮型,大鬧葉翠翠抄她,但跟葉翠翠甚老友的吳若希卻特別跟她同一髮型,更公開多謝她的提點。

無端被針對,葉翠翠在微博忍不住呻吓,幸好有不少朋友為她慶生,總算讓她心情好轉。

大細超慶生

《姊妹淘》台前幕後為葉翠翠慶生時,楊秀惠有空都不去,反而盛裝賀胡定欣生日,平日她愛黐胡定欣、胡杏兒等花旦玩。

葉翠翠工作比楊秀惠多,近期中港兩邊走,跟吳卓羲和關禮傑拍

新劇。

莊思敏賴理是非,平日寧願黐工作人員,醒目女!



鍾意就快D Share啦!