網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月13日 星期四

迷姦:台灣迷姦案 金剛勸蕊蕊夜蒲唔好飲醉 蕊蕊,金剛,陳蕊蕊,




金剛叫蕊蕊同朋友飲嘢唔好飲醉。(資料圖片)

next 1/1 pre

何潤東指女仔夜蒲,要事事小心。(資料圖片)

next 1/1 pre

隋棠表示若流連夜店,定要注意自己的安全。(資料圖片)

next 1/1 pre

「星二代」於台灣夜店遭迷姦,不少台灣藝人也大為愕然,來自台灣的無綫藝人金剛,力撐台灣絕不危險,還說:「問題係女仔識唔識保護自己啫。(會唔會叫女友蕊蕊都要小心?)佢知嘅,咁大個人,都有叫佢同朋友飲嘢唔好飲醉。」

隋棠提醒時時提高警覺

而向來不蒲夜店的台灣名模隋棠,接受電話訪問時呼籲女生若要於夜店流連,首要是注意自己安全,時時提高警覺:「要跟身邊熟悉的朋友互相照顧、提點,還要保持清醒狀態,那樣就減低發生意外的機會。」

何潤東勸女仔去夜蒲唔好着得太性感

至於何潤東(Peter)則坦言女生夜晚出外消遣,某程度上定必有風險,故應該做足心理準備,一切小心行事:「女仔去呢啲地方梗係唔好着得太性感,惹人犯罪嘛!同埋電視都有教,飲緊杯嘢時要行開,一係就拎住杯嘢行,一係就返轉頭叫過另外一杯。」



鍾意就快D Share啦!