網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月13日 星期四

[FACE - 390] 入行 39年 怨婦韓馬利:對我呢啲 auntie有興趣? MF,




韓馬利於劇中飾演芭芭拉,同一心食軟飯嘅張繼聰有唔少笑位。她說:「我哋覺得唔使加咀戲,怕觀眾難頂。」

全知言

入行 39年 怨婦韓馬利:對我呢啲 auntie有興趣?

《老表》雖然得 25點收視,不過劇中唔少配角都彈起,除咗蔣志光靚聲出色外,劇中做怨婦芭芭拉嘅 59歲韓馬利亦相當搶鏡,不過韓馬利就話功勞係張繼聰。她說:「 Louis做咗好多功課㗎,半年前監製、編審已經同我傾故仔。

問我底綫去到邊,我就話着衫有底綫,演就冇底線。不過電視有幾激呀?我同 Louis都講過唔使咀哂嗰啲,因為驚觀眾難頂。所以都係用眉來眼去嚟交代。現實中有冇猛男撩我?邊有人對我呢啲 auntie有興趣呀?啲男人梗係鍾意後生女」

大台戲勢不再,入行 39年,今年拍了 6套大台戲,韓馬利最懷念都係 75年第一套同劉松仁合作嘅《陸小鳳》:「呢套係我第一套劇,嗰時我係麗的舞蹈組訓練班,松哥就係戲劇組訓練班同學,松哥梗係好戲啦,佢係最好嘅對手!」

'75《陸小鳳》

《老表》同張繼聰多人討論,但韓馬利原來最 like係松哥。她說:「我哋係同一個訓練班出身,到𠵱家佢係唯一仲會教我戲嘅,佢係最好嘅對手。」

《香港 82》

70後應該最記得韓馬利喺《香港 82》嘅演出,當年同熊良鍚做夫妻。

'09《宮心計》

韓馬利多做阿媽角色,當年拍《宮心計》飾演太后,同陳豪有唔少對手戲。

'12《名媛望族》

韓馬利最懷念《陸小鳳》,講到最 like就係《名媛望族》內大太太一角。她說:「其實我係鍾意嗰個工作氣氛,成班演員好齊心,好團結。」

三段婚姻

韓馬利經歷三段婚姻, 89年下嫁演員杜燕歌至今。



鍾意就快D Share啦!