網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月7日 星期四

紅館睇騷 十嫂鎮守後台 許志安克服畏高 [壹週刊 - 1313] 許志安,安仔,M1,



老公開騷, Sammi每晚必定開場前就到,留在後台為安仔打氣。

探熱針

紅館睇騷 十嫂鎮守後台 許志安克服畏高

已是第八次在紅館舉行演唱會, 47歲的許志安由單身變成人夫,在台上發表愛妻宣言,坦承今日的他多了一份承擔和責任。十嫂 Sammi雖然沒有現身觀眾席,但全程鎮守後台,替老公打點,又煲定靚湯養聲。婚後第一個演唱會,安仔衝破畏高障礙,在三十呎高橋上,從一邊跨到另一邊,認真搏命。

主題曲冧老婆

開場不久,許志安已經唱《唯獨你是不可取替》,這首 Sammi也曾經翻唱的經典歌,可說是二人的愛情主題曲;之後唱新歌《你的男人》時,安仔有感而發,指現在的他,更有承擔和安全感,公開做人老公,要有責任。

十嫂 Sammi唔想搶老公風頭,雖然人在紅館,卻未有現身觀眾席,只在後台打點。

安仔說:「許志安演唱會點會咁簡單!」因為他要跨過一條離地三十呎的高橋,「我有畏高㗎!尋晚彩排,監製叫我唔好排住,等佢哋試咗先,話驚有危險!佢咁講,我仲驚!」安仔說。

兩邊乜都冇!凌空三十呎高的架空橋,莫講話許安有畏高,普通人都覺得牙煙。

發噩夢

自從○五年在演唱會吊威吔受傷後,許志安一直再無在演唱會中作高空演出,今次因為要配合舞台設計,加上想給觀眾新鮮感,所以的起心肝,克服心理壓力。

「開騷前先正式做過彩排,但尋晚發夢扎醒,自己過唔到去!好驚!咁佢( Sammi)都有鼓勵我!又安慰話過唔到咪過唔到,隨心」許志安說。

準備出場一刻,安仔與蘇康、張衞健等老友擊掌。

安仔見到任嘉賓的千嬅,立即嚟個熊抱。

同屬 Paco愛將的小方 Stephy,亦有捧場。

後台放有啞鈴,方便安仔隨時興起就舉。

狂操加節食,安仔毫不吝嗇騷肌,全晚最大膽是這條透視底褲。

一不離二,被吊至半空,唱出《與神對話》和《愛你》。

鍾意就快D Share啦!