網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月7日 星期四

陶大宇梳靚九一頭 [壹週刊 - 1313] 陶大宇,M1,



十指出齊,撥撥撥,再嚟一招「一指定蔭」。

同你吟一吟

陶大宇梳靚九一頭

行差踏錯,人之常情,只係有啲嘢錯咗,就掹唔番。好似「師奶殺手」第一人陶大宇,因為同郭羨妮搞埋,對老婆不忠,得罪班以為佢係好男人嘅 C9,結果,老婆黃慧寶唔原諒佢,郭羨妮求自保撇佢, C9更加鄙視佢!

Killer失靈,大台跟紅頂白將陶大宇擺埋一邊,臨滿約前仲話要「加監」先預佢拍劇,傾唔掂數,執包袱諗住返內地再嚟過,但過去幾年,喺波樓篤波多過開工。

人仔財發唔到,唯有見乜做乜,包括就幫有線主持飲食節目。早排《壹》仔見到花恤衫襯吊腳褲嘅陶大宇,同班 crew喺中環元創方拍嘢,埋位前,陶大宇將手指當梳不停撥,務求九一分界頭企企理理,冇走樣。

51歲,本來就係男演員嘅黃金期,但陶大宇錯誤一步,家庭事業,都散晒!

工作人員踎低幫陶大宇攝好條咪線。

鍾意就快D Share啦!