掃呢頁CODE去手機

2015年9月8日 星期二

中國環球小姐選舉 震驚13億人的美貌



近日, 2015環球小姐中國區總決賽進行彩排,今年張柏芝將會擔任評判,在眾佳麗選出代表中國出選環球小姐。來自全國各地的14位「佳麗」尋日素顏上陣彩排,一身胸圍底褲造型似足美國內衣名牌「Victoria Secret」,不過佢哋就更加特別,有龍有鳯又有扇,仲有熊貓添,真係動靜都被佢諗到,造型出位到呢⋯⋯。壹仔都唔係好識欣賞。

不過,造型都未算精彩,眾位素顏「佳麗」,其「國色天香」嘅美貌,真係去到震驚13億人嘅地歩,大家可能都會問「係咪真係選環球小姐?」。壹仔估計呢句問題,將會出現張柏芝的心底裏面,而且佢亦都要做出艱難嘅抉擇,相信大家都會明白佢今次難度級數,或者已到9.9,壹仔衷心希望張柏芝可以成功過渡,選出一個代表中國的環球小姐。
環球小姐的胸圍底褲造型,真係好出位。
呢個後面插住兩條龍!
呢位佳麗後面個啲花,有冇令你想起過年插嘅劍蘭!
傳說中嘅熊貓胸圍!
張柏芝做評判,如壹仔所言,真係贏晒佢哋!
強國極愛顏值,相信呢位已經去到負數。
如果論身材,張柏芝今次輸咗!
差啲以為去咗泰國金魚缸。
有相有真相!真係震驚13億人的美貌㗎!
吳家麗都有選!sorry, 壹仔認錯咗!
鍾意就快D Share啦!