掃呢頁CODE去手機

2015年9月8日 星期二

無沖162日 徐若瑄沖涼水變黑色 徐若瑄,



高齡產婦徐若瑄上月終於生咗個寶貝仔,經歷咗超過150日嘅臥床後,徐若瑄噚日(9月8日)喺Facebook上載咗張相,大叫「好爽」,因為佢終於喺第162日可以沖涼

「從孕期臥床到坐月子、終於在第162天,我,洗澡了⋯⋯老薑+天使Sharon送的草藥包加水煮1.5小時、心中淚光閃閃,太感動惹⋯」相中可見一盤黑色嘅水,網民留言「嚇我一跳!以為洗完水變這樣!」以為佢太耐無沖涼,污穢到盤水變咗黑色,其實盤水喺薑水嚟,認真搞笑。

沖完個涼終於舒服哂,徐若瑄開始研究寶貝仔Dalton打預防針嘅事,今日(9月8 )佢喺Facebook留言:「新加坡的兒童健康手冊只有英文版,上網想說先來研究一下疫苗們的英文!這、這這英文對我也太難⋯⋯」附上兩張中英文對照嘅疫苗表,真喺密密麻麻到有點頭暈,有經驗嘅媽咪叫佢唔洗驚,醫院會解釋畀佢知要打邊種疫苗先啱,仲有網民將每隻疫苗遂一介紹佢識,認真貼心!
讓人暈眩的疫苗表。
其實喺薑水嚟啫,大家唔洗太擔心。
鍾意就快D Share啦!